ter info even

• Dikkertje Dap

Helaas helaas, is na jaren mijn vaste email account bij hotmail gekraakt, gecrasht of verzin het maar.

Ik heb een nieuw account en prik tegenwoordig onder Dikkertje Dap. Voorheen prikte ik onder Moos. Dus geen nieuw lid op de pagina, maar gewoon een andere naam.!!!!!!!!!

• decency

Nou daar ben je lekker mee. Er schijnen nog steeds veel mensen te zijn die daar de humor van inzien. Welkom Moos als herboren Dikkertje Dap :)

Groetjes van mij, die net terug is van vakantie)

• Dikkertje Dap

Zo,

En ga jij ons nog vertellen hoe het geweest is enzo…… Om bijvoorbeeld mij jaloers te maken. Ik moet nog heeeeeeeel lang wachten voordat ik vakantie heb. Voel me trouwens niet als herboren. Veel contacten weg. Berichtgeschiedenis weg van een hele hele dierbare vriend die 3 maanden geleden is overleden. Dus jah………

• Desiree2

maar…. hoe is het met je sollicitatie :?

• Dikkertje Dap

Dees,

Ik ben afgewezen!!!!! Ik paste niet in het team. Ze waren bang dat ik teveel mijn eigen lijn zou gaan uitzetten (heb natuurlijk enorm veel mensenkennis inmiddels). Vond het achteraf niet erg ……. had heel diep van binnen een innerlijk stemmetje wat tegen me zei “is dit wat je wilt?”.

Er zat in mijn beleving voor mij te weinig aktie/hektiek in. Ik ben natuurlijk nogal wat gewend. Dus ik hoefde uiteindelijk de beslissing niet zelf te nemen, die werd voor me genomen!!!!!!

Dus dapper verder kijken, zoeken, snuffelen. Het heeft geen haast.

Uh…. zeg ik nu doegie Moos of doegie Dikkertje Dap (lol)????

• Desiree2

ja qua actie en hectiek ben je wel wat gewend dat geloof ik graag, maar…. zou het geen idee zijn om alvast een hbo opleiding te gaan doen in die richting? bijvoorbeeld SPH zeer brede opleiding, ach ja ik denk maar ongevraagd met je mee

• Desiree2

op www.regeboog.org staat toevallig een vacature open, ik weet niet of het wat voor je is maar ik meld het je maar even

• Dikkertje Dap

je hebt gelijk wat betreft de opleiding. Maar ja joh, ik werk fulltime en inderdaad is de hektiek soms groot. En ik weet niet of ik dan de puf heb om HBO in eigen tijd te doen. Ik heb 1 jaar HBO gedaan, heb hier certificaat van. Trouwens fijn dat je “ongevraagd” meedenkt. Niets mis mee hoor. Ik zal de vacature ff bekijken. Heb inmiddels een andere sollicitatie lopen. Sluitingsdatum is de 18e. Is in een hostel voor verslaafden!!!!!!!!!

• Dikkertje Dap

Kan de site niet openen???????????

• decency

Eh… nou ik heb genoten van de vakantie en verder ga ik je zeker niet plagen.

Het is balen dat je de spullen kwijt bent, mensen beseffen niet wat ze aanrichten met een mailbox hacken/plunderen of wat dan ook. Bij outlook weet je dat je een risico hebt om alles kwijt te raken na een format c, bij hotmail en gmail enzo verwacht je dat niet. Het maakt het verhaal voor jou in elk geval extra triest.