wat bezielt zo'n vent....

• purk

ree net op de rijksweg, voor me twee auto's, waarvan de achterste een heel oude BMW. Leuk dacht ik nog, heb vroeger ook zo'n oud BMWtje gehad. Affin, het tweetal voor me reed 90, dus ik doe netjes mijn knipperlicht uit, en haal in. Op dat moment komt de BMW ook ineens naar links. Kan gebeuren, zat misschien even niet goed op te letten ofzo. Gelukkig kon ik nog een baan opschuiven naar de allerlinkse baan.

Maar wat doet die BMS, shuift ook mijn baan op.Nu kon ik kiezen, of zijn zijkant rammen, of de vangrail in duiken, of bovenop mijn ankers. Koos natuurlijk voor het laatste, er zat gelukkig niets achter me.

Waarom die vent dit deed is mij een raadsel! Er reed daar niets voor hem, dus waarom 2 banen opschuiven om in te halen.

Ik schrok me echt te pletter, scheelde echt een haar.

Gaat die eikel vervolgens weer twee banen naar rechts, om daar provocerend 90 te gaan rijden. Ik haal wederom in, en die man kijkt strak vooruit, met zijn duim omhoog gestoken.

Dan denk ik, wat bezielt zo'n vent! Die is toch werkelijk knettergek!

• Paul

was hij het misschien ?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1493179/__Zonder_rijbewijs_te_dronken_achter_het_stuur__.html

• Carina

Knettergek, inderdaad, en heel gevaarlijk.

Hij was met z'n idiote onnozele kop aan het intimideren.

Gelukkig kon je hem ontwijken.

• Beheerder

Ik had er eentje vandaag die met een sport wagen ons voorbij knalde op een provinviale weg met een imense snelheid. je hoorde toen hij voor bij reed heel duidelijk een soort knal en onze auto schommelde gevaarlijk heen en weer door de druk.

En een ander zat flink te bumper kleven en met zijn lichten te knipperen (toen ik een vracht wagen in haalde) dat ik opzij moest voor hem. Tja dan ken je me niet maar ga ik ook dwars spelen en blijf ik rustig rijden en me houden aan de aantal km. ipv die even op te voeren omdat ik aan het inhalen ben

Dus bleef ik met mijn te houden snelheid naast de trucker hangen :D gelukkig reed niemand verder op onze baan zodat ik het toch een tijdje vol heb kunnen houden.

• maria mv jennifer

als er bij mij eentje bumperkleeft

dan doe ik mijn mistlampeen aan/uit.

ik heb er 2 namelijk naast de remlichten

het lijkt alsof je remt

meestal snappen ze het dan wel

en zakken ze wat af..

zoniet ja dan raak ik de rem wel aan.

vooral bmw rijders en van die golf rijders zijn erg irritant op de weg

en ze hebben het ook allemaal aan hun rug..

want rechtzitten kunnen ze niet;)

maria

• Beheerder

:D dat valt mij ook altijd op. Nooit rechtop zitten in de auto maar altijd krom en het liefst met een afwijking naar het midden van de auto toe.

Staat zo stoer maar niet heus

• Paul

oh jee, ik rijd een golf, maar ik zit wel altijd lekker zo ver mogelijk achterover, anders moet ik teveel bukken omdat ik best lang ben.

• Paul

• Carina

:D

• Beheerder

zoveel mogelijk naar achteren zitten is normaal. mijn broer is 1,92 en zitook zo ver mogelijk anar achter in zijn golfje maar hij zit wel recht op in de auto. Dus rug fatsoenlijk in de zitting en niet met een afwijking naar het midden van de auto waardoor je een onnaturlijk rug kromming krijg.