Niet alleen in Oostenrijk.....

• Paul

Maar nu ook in Frankrijk :

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1468616/__Moeder_sluit_zoon_35_jaar_op__.html

• Babette1975

Sommige mensen zijn echt gestoord.

Vind het niet gek dat hij dacht dat zijn moeder nog leefde.

Zielig voor die man hoor. Die is totaal verknipt. Gelukkig dat die hulp krijgt zal die ook wel nodig hebben. Brrrrr je moet er toch niet aan denken dat zoiets in je omgeving gebeurd.

• Carina

Brrrrr…. en hoeveel gevallen als dit zullen er nog zijn? :(

• viviane

Hoi

Vreselijk als dit allemaal leest. Soms denk ik is dit het topje van de ijsberg

Kinderen die door hun ouders gegijzeld worden door bezitsdrang, egoisme,incest = sadisme in mijn ogen.

Zoals een kind in zijn of haar pubertijd zich losrukt op soms een niet altijd leuke periode voor de ouders moeten ook ouders zich kunnen losmaken van hun kind

Kinderen zijn geen verlengstuk van de ouders

Zoals Fritzl die verdient toch een lange opsluiting of beter de doodstraf

Zijn dochter en kinderen zijn getekend voor het leven

Zij hebben levenslang gekregen

Ik begrijp niet dat zijn vrouw er geen weet van had

Hij gaat naar Thailand om daar ook zijn gangen te gaan en zijn vrouw vindt dat allemaal normaal

Soms heb ik daar mijn vragen over steken zulke vrouwen zich niet weg van ik wist het niet of ik had een dominante man ik kon niet weg enfin je kan de rekening niet van een ander maken maar ik stel me daar toch vragen over

Doei

Viviane

• Babette1975

Dat gaat er bij mij dus niet in he? Van dat ze het niet wist.

Tuurlijk wist ze er wel vanaf.

Maar goed we wijken af want het gaat hier niet om wat er in Oostenrijk gebeurd is.

Gr Babette