MOOS

• Desiree2

Hoe gaat het nu met je ???

• Moos

Hoi, hoi…….

Uh ja hoe gaat het? De gekneusde ribben zijn uiteraard nog gekneusd, en ik geloof dat ik daar nog wel een aantal weekjes voor mag uittrekken. Ik ben wat verkouden en moet veel niesen, mijn hemeltje lief, wat doet dat zeer aan mijn tere ribbetjes pffffffff.

Verder heb ik vorige week vrijdag een sollicitatiegesprek gehad en ik ben door naar de volgende ronde. Jawel, dinsdag a.s. deel 2. Dus spannend allemaal joh!

Hoest met jou?

Liefs Moos

• Desiree2

gefeliciteerd dat je naar de 2de ronde mag en de rest komt wel goed DOE nu eerst maar ff rustig aan.

• Moos

Ja joh, maar ik werk gewoon weer. Ben afgelopen maandag begonnen. Pijn thuis of pijn op het werk. Het is om het even. Morgen ben ik 1 daggie vrij en dan mag ik er weer 5. WErk jij ook in de weekenden? Zal haast wel neem ik aan.

De functie waar ik op gesolliciteerd heb draai je incidenteel een weekend. Vind ik wel lekker hoor….

• Desiree2

nee wij mogen van de huisbaas niet in de weekenden open grrrrrrrrrr , wij zitten in het onderstuk van een monumentaal pand alwaar er een aantal advocaten hun kantoor houden

• Beheerder

Gefeliciteerd dat je naar de 2de ronde door mag.

tip voor het niesen met gekneusde ribben. ga zodra je ene niesbui aan voelt komen stevig tegen een muur opstaan dat houd de klap dan tegen en is het minder pijnlijk.

• Moos

ik houdt mijn hand tegen mijn ribben als ik moet niesen, maar pijn doet het toch wel…… Dank je voor je tip joh….. Erg verrot gekneusde ribben. Maar goed, ik kan werken, ik kan voor de rest alles! En hoe gek het ook is, pijn gaat op gegeven moment wennen…….