om te gaan werken vrijdag……………..
ben in april 2 weken naar jordanie geweest en vroeg voordat ik vertrok aan mijn baas om mijn verlofuren eens te gaan berekenen. ik heb de laatste 2 jaar alleen op mijn overuren geteerd en dat waren er nogal wat, dus mijn echte vaste uren die ik per jaar krijg heb ik nog niet aangesproken………..had al een vermoeden dat ik veel te veel had. heb zelf de tijd voor tijd bijgehouden en daar had ik ook nog veel op de teller staan. dus ik stond nog op 300 uur na de vakantie!!
na de vakantie nog 10 dagen gewerkt en de weekends ook maar door de week heb ik steeds vrij gehad. en ik had me 1000 dingen voorgenomen om thuis te doen, zolder en kelder opruimen, keukenkastjes en weet ik veel wat. maar ja, het was meestal mooi weer en wat doe je dan? niks………………althans niet veel, stofzuigen, wc douche. maar ik woon alleen dus wat maak ik vies?
lekker langer slapen, niet om 6 uur op en oh jeetje dat went erg snel. dus ik zie er tegenop om te gaan werken, maar ik moet wel en ik weet het ook wel, als je er eenmaal weer inzit ben je nooit weggeweest. maar: mijn baas gaat op vakantie volgende week, een paar weken, 4 of 5 naar en dan moet ik dubbele diensten draaien…………….krijg ik die uren weer terug hahaha. wat een giller. maar het fijne is, ik hoef ze niet perse voor een bepaalde tijd op te maken. als het een slappe tijd is in de horeca, pak ik me lekker vrij.
wie van jullie heeft al vakantie gehad en is weggeweest of niet?