tips?

• Moos

Ik zit sinds gisteravond na een ongelukje met zwaar gekneusde ribben. Iemand tips of truuks hoe ik hier zo snel mogelijk vanaf kom? Zelfs ademhalen doet zeer.

Pffffffff kan er wel bij zeg.

• Beate

Jakkes, dat doet pijn.

Hoe je er snel vanaf komt? Nee, ik zou het niet weten. Je kan volgens mij alleen maar wachten totdat het overgaat.

Wat mij heeft geholpen om de pijn bij het ademen te verlichten: met je hand op de zere plek drukken.

Sterkte ermee!

• Moos

Ik begrijp dus dat je ook wel is gekneusde ribben hebt gehad? Balen hah, en het doet enorm verrekte pijn zeg. Haha, als ik mijn hand op de zere plek leg loop ik de hele dag met mijn hand over mijn borst hihi, wat zullen de buren wel niet denken. Maar dank in ieder geval.

Liefs Moos

• jopie

En goed blijven doorademen, anders heb je zo een longontsteking.

• Moos

Ja joh Jopie, dat vertelde de arts mij vanmiddag. Schrok ik van joh……… Hoop niet dat het zover gaat komen in ieder geval.

• Tries

Paar keer perdag even goed inademen, jeetje wat naar

heel veel sterkte

gr Tries

• Moos

alles doet me zeer, het inademen, het uitademen, ….. werkelijk alles…..Ik adem maar door, zeker na het nieuws over die longontsteking, ben er als de dood voor momenteel

• jopie

Mijn schoondochter heeft het wel gehad,maar die rookte ook, en die was daar wat meer vatbaar voor een longonsteking.

Sterkte ermee,duurt wel een paar weken voordat je er helemaal vanaf bent.

Joke

• Desiree2

brrrr heb ik ook ooit eens gehad maar dat doet echt verrekte pijn en zeker met ademhalen, helaas is er weinig aan te doen behalve flink wat paracetamol en afwachten tot het vanzelf overgaat, pfffffffffffffffffffffff ik wens je veel sterkte

• Moos

en daar begint de slapeloze nacht van de pijn…… shit……. en de angst voor een longontsteking doet er niet beter aan. Had mijn werk beloofd het morgen te proberen, weet nu al dat dat niet gaat lukken. Pak maar een ibuprofen, want anders weet ik het niet meer. Wat een pijn zeg….. halleluja. Pak mijn dikke kat maar tegen me aan in de hoop wat te rusten…

Liefs Moos