orde van de dag....

• Paul

en weer over tot de orde van de dag …….:-)

http://www.telesport.nl/voetbal/ek_2008/4286943/_Oranje_naar_huis__.html

• decency

Jeps, Guus had gewoon Geluk!

Evenveel kansen hebben ze gehad maar het lukte gewoon niet.

Terrechte winnaar! Alhoewel ik liever Nederland door had zien gaan.

• Beate

Het is jammer voor Nederland, maar het is hoe je het ook bekijkt, toch maar een spel.

Enne…(niet doorvertellen, hoor) ik ben best wel een beetje blij dat het afgelopen is, ik ben zelf geen voetbalfan en mijn sociale leven lag de laatste weken totaal plat.

• decency

Oh ik ben echt een voetbalvrouwtje hoor, ik heb zo goed als alle wedstrijden gekeken, we hebben een poule gemaakt e.d. Ik geniet met volle teugen en de volgende wedstrijd zit ik weer op m'n stekkie hoor. Ik moet je zeggen dat ik blijer ben met het verlies tegen Rusland dan tegen andere landen… maar ja. Ik krijg net m'n dochter helemaal sip thuis, het is net of ik ook verloren heb…. die moet ik nog even terug zetten in de werkelijkheid!

• Beheerder

Ik was gisteren op een feestje met voetballen op de voorgrond natuurlijk. daar werd gezegt dat het van basten zijn eigen schuld heeft omdat hij zijn “top spelers” te lang vrij heeft gegeven en ze daardoor elkaar niet konden vinden tijdens hun spel tegen Rusland.

Tja het heeft nu eenmaal zo moeten zijn zeg ik dan. Volgende keer beter.

Nu hopen voor Hiddink dat hij de volgende ronde haalt en door kan anar de finale en als winnaar eruit komt dan hebben de nederlander ondanks dat hij de bondscoach is van Rusland toch een reden om een beetje te vieren.