Donderdag

• serine

ken er nog een…

ze hebben haar meteen gehouden denk? :D

• Beheerder

We heben of, of, of :D

Of ze is aangenomen en kan haar ogen en oren niet geloven,

Of ze moet nog horen dat er een 2de gesprek aan komt,

Of ze is meteen afgewezen wat mij gezien haar kennis en ervaring bij het korps onmogelijk lijkt.

Waarom reageert Moos nou niet

• decency

Misschien heeft die baan we een geheime missie ?? ;)

• Paul

https://www.aivd.nl/werken-bij-de-aivd/vacatures

• Moos

Dag lieve mensen,

Sorry voor mijn late prik. Het volgende; ik ben donderdag op gesprek geweest. Het was enigszins wat ik ervan had verwacht anderszins bleek al gauw dat je alle diensten in je uppie moest draaien, de vroeg, de laat en de nacht. Toen ik dat hoorde werd ik niet echt vrolijk. Gezien het feit dat ik al een tijd uit de hulpverlening weg ben en het feit dat je altijd in je uppie bent werd besloten dat ik NU niet geschikt ben. Echter tijdens het gesprek bleek wel dat men nog legio andere vacatures had die mijn interesse hadden en die voor mij, als herintreder in de hulpverling, beter mij mij zouden passen. Helemaal mee eens, punt 1. vind ik het niet leuk om alle diensten alleen te doen punt 2. helemaal mee eens dat ze niet wilden dat ik binnen een half jaar opgebrand zou zijn.

Het is nu zaterdagmorgen 02.40 uur (jawel, deze ouwe taart kan als het moet nog doorhalen). Werd vanmiddag alweer gebeld voor een nieuwe vacature, of ik op gesprek wilde komen. Tuurlijk wil ik dat……. dus aanstaande vrijdag wederom een gesprek, op een nagenoeg dezelfde functie, echter 1 tandje minder zwaar en altijd met zijn tweeen in dienst. Alles met als doel om weer langzaam in de hulpverlening terug te kunnen met de helpende hand van een collega. Het was een zeer fijn gesprek. Ik ben donderdag (uiteraard na een traan) naar mijn vriend vertrokken en heb de stekker van het internet er even uitgetrokken. De spanning, de slapeloze nacht eraan voorafgaand maakte dat ik de energie niet had iets van mij te laten horen. Na wat denkwerk ben ik blij met de beslissing en weet ik dat ik geschikt ben echter ik moet er langzaam aan weer inkomen. Dus niet gelijk in het diepe. Was blij dat ze me vanmiddag al belden, zo van meissie, we hebben iets wat NU wel bij jou past. Dus op naar aanstaande vrijdag. En dank voor alle belangstelling…..

Fijn weekend allemaal.

Knuf Moos

• Desiree2

geweldig moos dat dit zo op deze manier zal gaan ik heb er alle vertrouwen in en anders kun je ook nog solliciteren bij de stichting de Regenboog te Amsterdam ;-)

• serine

heej dat is super nieuws..

veel succes

• Annelies

goed nieuws

• Beheerder

Super zeg dat is nou een goed nieuws en ze denken ook nog eens van begin af mee. En dat vind je niet zo gauw.