voor serine

• roeli

de ziekte van andrews barber, wat is dat, als ik zo vrij mag zijn om te vragen?

heb ik nog nooit van gehoord.

• Desiree2

je kunt natuurlijk ook effe Googelen, dan weet je alles

• serine

een vorm van psoriassis..wat alleen op handen en voetzolen voorkomt..

het is een stress en trauma ziekte…(maar je moet het wel in je genen hebben)

het kan tevens getriggerd worden door het gebruik van diclofenac..(een van de meest voorgeschreven pijn stilende ontstekingsremmers na de paracetamol)

maar ook lichamelijke stress zoals een long ontsteking kan de trigger zijn om het te krijgen

• roeli

goh, had ik nog niet van gehoord, heb nota bene zelf pso. heb 2 jaar geleden een keelontsteking gehad en zat dus ook binnen 3 dagen helemaal onder. ook mijn voeten en voetzolen, was ellendig zeg. heb toen meer dan 6 maanden acupunctuur gehad en het ging weg. is niet meer terug gekomen, gelukkig. heb wel op mijn knie een klein hardnekkig plekje en mijn ellebogen, maar je ziet het niet zo, zit onderhuids. ben in april in de dode zee geweest, niet voor de pso, was in jordanie op vakantie en daar waren heel veel gasten in het water.

maar goed, nadat ik vorig jaar ben gescheiden en mijn leven heel wat rustiger is, is de pso dus ook weggebleven. sterkte met je pso.

• serine

ik kreeg het toen ik een ellendige relatie uit stapte en tot rust kwam…

(kan ik effe niks mee zeg maar :D )

• roeli

omgekeerde wereld……………………kan dus ook haha.

• serine

we gaan stug door en laten ons niet kisten ;)

heb mij vanavond weer rot gelopen op de hondenschool 2 uur..

fijn was dat