Latten.....

• Annelies

Ik denk dat deze man ook aan dat huis gehecht is en nog in zekere mate rouwt

Wat ik zo lees zou ik het respecteren en voorlopig blijven latten

het is raar maar hoe ouder een mens wordt, mis je meer je ouders

Ik spreek uit ervaring

Wellicht jouw vriend ook

• Beheerder

Moos, Ik bedoel de relatie en niet de leeftijd :D

• roeli

denk dat ik ook wel van latten kan spreken. mijn vriend en ik zijn nu 10 maanden samen, hebben ons vanaf de 1ste dag van onze ontmoeting bijna elke dag gezien. hij woont ongeveer 20 kilometer hier vandaan. ik heb in die plaats zelf 29 jaar gewoond maar wil er niet meer terug, allemaal beton, weinig groen en hier woon ik letterlijk in het groen. kan ik mijn hond niet aandoen om bij hem te gaan wonen. dus komt hij elke dag in de week naar mij na het werk en gaat 's avonds naar huis. in de weekends zijn we samen, dan ga ik naar hem en is mijn hond steeds bij mijn ex. was namelijk ook zijn hond en hij is er gek op en dat wilde ik hem niet afpakken. als ik dan na het weekend weer thuis kom en alleen ga slapen, mis ik dat wel. maar de dag erna is dat weer voorbij, vind ik het ook wel lekker alleen te zijn. is hier sprake van latten vraag ik me af????voorlopig even geen samenwonen. hij heeft nog een dochter thuis, die gaat wel haar eigen weg, maar als we gaan samenwonen moet hij ervoor zorgen dat zij ook een nieuwe plek heeft. en daarom wachten we nog een jaartje of zo.