hallo,
ook ik lat (nu bijna 4maanden) vind het wel een gedoe maar wil nog niet anders, Ik ben nu ruim een 1/2 jaar gescheiden en heb 2 kinderen. Daarbij komt dat we 2 uur rijden van elkaar wonen. Samenwonen betekent dus dat mijn kinderen of zijn zoontje van school moeten veranderen en dat heeft de nodige impact natuurlijk. Een groot nadeel vind ik dat we niet zomaar even bij elkaar kunnen zijn. Wat erg aan mij knaagt, hij weet dat ook, dat ik het erg moeilijk vind hem te vertrouwen.
Dit ligt meer bij mij dan bij mijn vriend. Hij heeft voor mij een aantal korte relaties gehad en ik ben door mijn ex bedrogen; mijn ex wilde daten via chat en oa zocht hij toenadering tot mijn beste vriendin (volgens mijn ex en mijn beste vriendin) niet meer dan dat!!!! Het bleef bij een arm om elkaar heen, nee niet als gewone vrienden dat doen en (een poging tot) zoenen.
We willen beide graag snel samenwonen, zal ws ook snel gebeuren, ws binnen nu en einde van dit jaar. Mijn vriend is nu op reis voor zijn werk, merk dat ik hem erg mis, vind het moeilijk hem los te laten, hoef en wil me geen zorgen maken. Krijg net lief sms-je van hem “lieverd ik hou van je, ik bel je na de voetbal”……..
Latten daar heb ik dus wel ervaring mee, op zich prima, ik moet dingen alleen zelf een plekje geven. Vind het heerlijk om weekenden samen met hem te zijn, ik ga dan meestal daarna toe vanwege zijn dieren. Doordeweeks komt hij regelmatig voor 1 avond/nacht/ochtend naar mij.
groet en liefs,
Annemoon