hallo iedereen, ik meld me weer eens, heb lang niks van me laten horen maar wil jullie laten weten dat het heel goed met me gaat. vorig jaar om deze tijd was ik bezig met mijn scheiding. zo snel gaat 1 jaar voorbij. heb inmiddels ook een vriend, maar dat heb ik jullie geloof ik al laten weten. voel me heel goed in deze relatie. toen ik met hem uitging was het alsof ik hem al jaren kende en dat was wederzijds. bizarre is dat een van mijn overleden vrienden vroeger een van zijn buurjongens was. woon nog niet samen en dat gaat voorlopig ook nog niet gebeuren. hij komt gewoon braaf elke dag op bezoek en ik ga elk weekend naar hem omdat hij kinderen heeft. nou ja braaf…dat moeten jullie niet letterlijk nemen haha. ook bizar is dat ik een heel goede verstandhouding nu heb met mijn ex. maar niet in die mate dat ik hem terug zou willen.
ik heb jullie wel en wee niet helemaal meer gevolgd en had ook inlogproblemen. dus ik ben wel benieuwd hoe het met zoeff gaat?????
weet niet of ik me weer elke dag op het prikbord begeef, het is lente/zomer en dan wandel ik elke avond met mijn vriend en hond en drinken ergens iets, dan is de dag zo om.