solliciteren

• Beheerder

Gewoon doen dat solliciteren. het komt misschien niet 1,2 3 aan waaien maar echt neem van me aan dat die ene baan er heus wel. Ik weet er alles van. Hb gezocht naar mijn perfecte baan en heb hem nu naar zoveel jaar zoeken en solliciteren gevonden en ben daar zeer happy mee omdat ik eindelijk “thuis”gekomen ben.

Het is alleen dat je even moet volhouden en door die zure apel heen bijten en het beste ervan maken waar je nu zit. Is anders een andere afdeling binnen de korps geen optie voor zolang? Zoals Tobias of zo?

• Beheerder

Is CAD niet iets voor jou?

• Desiree2

de hulpverlening verdient ook niet best hoor

• serine

ook niet in een half open inrichting?

• Desiree2

je moet het zo zien, welke zorg/hulp richting je ook kiest het zal slecht betalen, waarom?? omdat men er niet veel geld voor over heeft, het is nl. een kostenpost, men kan er geen geld uit genereren. ik heb altijd in deze richting gewerkt en nooit een denderend salaris gehad, goeie salarissen verdien je in de markt

• Moos

Jawel,

Werd vanmorgen gebeld, Ik wordt volgende week donderdag verwacht op een gesprek. JOEPIE….. had niet verwacht zo snel iets te horen!

De sluitingsdatum is ook pas morgen……..

Nou in ieder geval iets om naar uit te kijken en naartoe te werken.

Liefs………

• serine

wouw dat gaat snel…

heel heel heel veel succes ;)

• Desiree2

Gefeliciteerd, met de juiste instelling en het juiste gevoel en vooral het feit dat je ïets" hebt met de doelgroep zal je een voorsprong geven

• Desiree2

toon vooral je gevoel voor de doelgroep, kleine tip om mee te nemen naar het gesprek

• Moira

Succes met je sollicitatie !

Groet, Moira