solliciteren

• Moos

Na bijna 13 jaar bij de baas gezeten te hebben, besloten te solliciteren. Het werkt niet meer, ben er niet gelukkig meer. Maar jeetje, wat voelt dat als falen zeg. Ik red het niet meer bij de organisatie waar ik werk. Ik kan het niet, ik wil het niet en het lukt me niet! Iedere dag mijzelf kwellen door collega's te zien bij wie het wel lukt. Dus nu maar gesolliciteerd in de verslaafdenopvang. Ik weet het, is ook niet niks. Maar waarom voel ik me dan zo vervelend terwijl het eigenlijk een stap vooruit zou moeten zijn.

Zucht

• serine

wat doe je nu dan?

• Moos

Politie

• Alie

Ken je Desiree van dit soort Forums, die heeft ervaring in de opvang, kun je mischien een berichtje op consuminderen zetten???

Politie is echt iets voor jonge mensen met een groot elastiek( flexibel en nog kneedbaar), t is een zwaar beroep net als het leger, waarom denk je dat marinemannenenz, zo vroeg met pensioen gaan, je draait tropenuren bent altijd paraat en das bij de politie net zo goed als het leger!

Maar of verslavingsopvang zo'n licht beroep is, lijkt me ook loodzwaar!

• Alie

Moos ik heb er zelf al een berichtje opgezet, t is altijd goed iemand met ervaring in dit soort dingen ff te spreken, tenminste ik vind die baan een hele zware en kun je met haar ervaringen iets doen.

• Moos

Heee Alie,

Dit werk, waar ik nu op heb gesolliciteerd, heeft altijd mijn voorkeur gehad. Ik heb dit in het verleden al vier jaar gedaan. Ik ben dan ook iemand die het niet mee naar huis neemt. Ik heb de politie opleiding gedaan, en kom tot de conclusie dat het niet mijn ding is. Tegen beter weten in, toch de opleiding gedaan, maar me nooit 100% happy gevoeld. En nu, nu kan ik er niet omheen. Ik ga weg, zeg toedeloe, tegen al mijn lieve collega's die ik al zo lang ken.

Ik heb altijd in de hulpverlening gestudeerd en gewerkt. Totdat ik “zei de gek” wel dacht dat ze geschikt was als politie agent. Niet dus……! En ik neem het niet mee naar huis, maar het is gewoon niet mijn ding. Ik ben 38 jaar oud, dus daar ligt het niet aan. Ik wil het gewoon niet meer…. en de organisatie is veilig, daar hoor je thuis, maar ik stap eruit. Ik ga het maar gewoon doen. Het doet pijn, maar ik GA…..

Liefs

• Moos

Jij ook of heb ik dat verkeerd begrepen?

• Desiree2

Hallo Moos, als je vragen hebt, wellicht kan ik je wat opweg helpen? ik werk bij

www.deregenboog.org ik geef je dit webadres dan kun je er in ieder geval rondneuzen. Sterkte met je veranderingen want als je je zo voelt zoals je je nu voelt t.o.v. je werk dan MOET je idd gewoon snel weg. het kan iig nooit slechter worden

• Alie

Lief van Desiree, dank je wel.

• Alie

Moos veel suc 6, en 38 dan ben je nog een jong mens en ligt de werled nog voor je open,

jullie leeftijd moet straks werken tot 67 jaar en dan kun je maar t 'best doen wat je echt mooi vindt en waar je hart ligt,

suc 6, en die collega's krijg je daar ook hoor!