Huis aangeboden..help?

• Moos

Nou nou nou, wat een ongenuanceerde reactie zeg! Het is tegenwoordig als jonge starter niet meer te doen om iets te kopen of te huren!!!!! Dus wil je zelfstandig beginnen ben je in deze tijd wel afhankelijk van……… Trouwens wat is er mis mee als ouders garant staan? Is echt niet van deze tijd hoor! Het lijkt mij een gezonde zaak dat iemand op zichzelf wil. Sterker nog, wat fijn dat er ouders zijn die garant willen staan.

• Alie

je bent echt een tutje hola zeg, je ouders mogen best wat betalen, ze hebben je tenslotte op de wereld gezet,

ik ben blij dat ik mijn kinderen altijd heb kunnen helpen, en ja ook met inrichten en onoverkomelijke kosten!

• serine

jaloers? :D

• Moira

Ik denk dat je gewoon de loonstrookjes ( of hoe dat heet bij zelfstandigen ) van paps mee kan nemen met een verklaring dat hij garant staat.

Ik ga ook huren, samen met een vriendin, zij stond ingeschreven, ik niet, maar toch is het goedgekeurd op onze beide inkomens.

Héél veel sterkte met t behang afstomen, verven, lakken etc. Daarna veel woongenot gewenst in je nieuwe stek !

Mijn tip van de dag is: verwijder gelijk je afplaktape, scheelt je een berg ellende :)

Groet, Moira ( bijna klaar is met klussen en dan komende zomer niets gaat doen in mijn nieuwe mooie paleisje ! )

• Douce

Garant staan is niet hetzelfde als alles betalen! En als ze geen werk hebben, zou het niet zo verstandig zijn om garant te staan lijkt me, omdat je dan vrijwel zeker weet dat de lasten te hoog zijn en de problemen zich (mogelijk) opstapelen.

Gr. Douce

• Da-Is

Tjonge jonge wat kijken we verder dan onze eigen deurmat!

Get alive, tegenwoordig mogen kinderen blij zijn dat hun ouders als back-up willen staan, het is gewoon niet meer te betalen voor ze.

Woman: bespreek het met de verhuurder en trouwens ik denk dat hij meer vertrouwen (lees betaling huur) met een garant-staan-verklaring heeft dan bij een student pur sang.

• Da-Is

Das dan paps zijn eigen keuze, toch?

• Paul

financieel verslag. :-)

• Douce

Heb je helemaal gelijk in!;) Persoonlijk zou ik het niet doen, omdat het belangrijk is eigen verantwoordelijkheid te leren i.p.v. afhankelijkheid.

Douce*D