Huis aangeboden..help?

• Woman

Hallo,

Ik heb een vraagje… Ik ben nog een studente en mag een huis komen bezichtigen (starter woning) maar op dit moment heb ik geen inkomen. Mijn vader is een zelfstandig ondernemer en hij is bereid me te helpen met betalen totdat ik een baan heb. Maar nu is mijn vraag, kan dit wel? Stel ik laat ze een verklaring zien dat me vader bereid te betalen is, is dat wel mogelijk? Weet iemand dit?

Alvast bedankt,

m.v.g Jennifer

• --->zoeff<---

hier moet je 3 maanden afschriften laten zie van je inkomen

ja kan alicht het vragen of het mogelijk is

• Tries

zolang jouw vader verklaard de huur te betalen denk ik dat het kan

gr Tries

• Paul

zal ie wel ff aan moeten tonen waarschijnlijk, dat ie garant staat.

• anna.m

als je vader borg staat kan dit volgens mij wel ,ik heb dit wel eens eerder gehoord bij het kopen van een huis .

• Woman

Ok dan probeer ik dat gewoon.

Dank jullie wel voor jullie reacties.

gr. Jennifer

• Alie

Je vader mag altijd je huis huren hoor, er zijn huishoudens die voor alle kinderen zelfs een huis kopen, kan altijd als je weinig inkomen hebt, ouders zijn toch het vangnet van hun kinderen. suc 6 he!

• Paul

Het ligt eraan wie ervoor ingeschreven staat bij de gemeente, zij of haar vader.

Als ze zelf in geschreven staat , zal ze ook zelf moeten huren, maar kan haar vader wel financieel garant staan.

• Paul

dat werkt tenminste zo in de gemeente waar ik woon, ergens anders kan het weer anders werken, gewoon ff informeren.

• tutje hola

What about …. als je geen inkomen hebt moet je geen huis huren? Als je zelfstandig wilt wonen moet je zorgen dat je een baan hebt? Ik vind het nogal makkelijk als pappie alles betaald. Lijkt me geen goed begin naar zelfstandigheid!