verslaafd ....

• Desiree2

ik gelukkig niet, ik heb er 1 maar ik heb um nooit bij me :-)

• Paul

dat noemen ze een vaste telefoon :D

• Tries

Ik vergeet hem altijd…..

Tries

• Swartdam

Ik heb een mobiel , net weer in mogen wisselen .

Zoek ik hem uit omdat er van die aardige grote knoppen op zitten , dat enkel was de reden .

Blijkt het een hypermoderne , geavanceerd , supersonisch geval te zijn .

Met internet erop , gpa en twee fototoestellen .

Zoon is stomverbaasd of jaloers en ik , ik vergeet dat ding dus gewoon , :( gr Bernadette

• serine

nope..de mijne gaat moeilijk aan..als hij leeg is…

en hij raakt vaak ongemrkt leeg omdat ik hem meestal in de auto laat liggen…

*t is immers een auto telefoon van orrigine :D:D

van de week kreeg ik m 2 dagen niet aan…:D heerlijk….en een goed excuus…mijn mobieltje is een beetje stuk…

tuurlijk kan ik zo even 1 2 3 een nieuwe halen…

maar dat doe ik niet :D;) heel even genieten..nog !!

• Moira

Op het moment wel. Ik ben zovaak afwezig en krijg straks een ander vast nummer, dat ik mijn mobiele nummer aan iedereen geef. Naast een nieuw stekje moet ik van alles opzeggen voor dit stekje, dus tis wel handig als er vragen zijn dat ik bereikbaar ben. Normaal ben ik niet zo'n mobiele bellert en sms als het nodig is. Internet is wel iets wat ik niet zou kunnen missen. Regel veel afspraken via de mail en dat werkt best handig met onregelmatige werktijden.

Groet, Moira

• Alie

Verre van verslaafd, maar ik vind het zalig om voor weinig ,contact met mensen in het buitenland per sms te hebben!

• Moos

Verslaafd ach…… Ik heb alleen een mobiel en geen vaste telefoon. Ik moet zeggen dat het dingetje wel altijd binnen bereik is hoor.

• Sandy

Ben ik hier nou de enige dan die van deze tijd is:D????

• Sandy

Ik heb ook vaste aansluiting hoor…….die zou ik kunnen missen. Maar mijn mobiel niet.

Ik wil mijn mobieltje terug…zo'n schattig mooi vrouwending, met honderden nummers erin:-(

Foetsie:-(