Zoals jullie misschien wel weten ben ik vreselijk aan de klus in mijn nieuwe stek.
Op 9 en 10 juni wordt door het hele huisje laminaat gelegd en dat is gelijk onze verfdeadline. De eerste 2 weken bezig geweest met de allerschattigste behangetjes eraf te halen, van die hele mooie bloempjes, schrootjes (! ) van de muur getrokken, 300.000 ( of meer ) gatjes in de muren te vullen, alle spinnen & hun webjes te verwijderen, tussen de verwarmingen leek wel 30 jaar stof te zitten, de trap toonbaar proberen te maken, en nu mogen we eindelijk gaan verven. Er zijn al wat kozijnen geverfd en vandaag ga ik dan eindelijk de muren latexen ! Maar…het huis lijkt wel te groeien. Stond ik gister nog op met de gedachte: dat gaan we wel redden, vandaag denk ik: dat gaan we niet redden.
De eerste planning ( in mijn hoofd, ik ben een planner ) hebben we natuurlijk niet gehaald. Heb een plan in mijn hoofd, wat we af moeten hebben voor maandag. Zaterdag komt er hulp, dus hoop dan een flinke slag te slaan. Oh ja: tussen het klussen door moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden…
Goed, ik ga aan de slag, om mijn planning te halen !
Groet, Moira