teleurgesteld

• purk

Er komt nu zaterdag een andere klusser kijken, welk ons , uiteraard tegen betaling, komt helpen met de keuken.

En dan kan ik heerlijk tegen de buurman zeggen dat hij niet nodig is, dat we iemand hebben die wel zijn afspraken nakomt (tenminste, dat hoop ik dan)

• ellen s

nou jah zeg die hoefde haar grut echt niet meer bij mij te dumpen.

en dat zou ik haar ook meteen vertellen.

burenhulp is leuk maar het moet wel van 2 kanten komen!!

als ze nou een sterfgeval ofzo hadden dan zou ik het begrijpen, maar varen?!! :?:?:?

• ~Janneke~

Bah… BahBahBah…. :(:(:(

Hoe kan je daar nou nog gezellig naast wonen… :?

• nicole

Fijn dat je toch hulp hebt gevonden, komt de keuken eindelijk een keer af en kan je ervan gaan genieten. Succes en sterkte het weekend.

• purk

gelukkig dat ik zo gezellig ben!!!;)

• serine

joh purk…

en nou moeten ze maar eens zelf een andere dieren oppas zoeken he…en op hun eigen dna gaan passen…helaas kunnen ze even tijdelijk niet meer komen want je zit in de verbouwing…

dat zal haar vies tegen gaan vallen dat ze inneens zelf op haar kids moet gaan passen….en eens niet op vakantie kan omdat ze geen oppas voor dr lieve diertjes heeft kunnen vinden..

als ze de kids wil dumpen? sorry ik ga net boodschappen doen…..doei :D

in je leven zal je altijd mensen tegen komen die hun afspraken niet na komen…

maar dit valt inderdaad vies tegen…

en de woorden maak je geen zorgen wel helpen elkaar toch? bleeeeeeeeeergggg

een ding is duidelijk…ze vinden jou wel makkelijk….jij word voor gewoon gezien.

dankbaar?….nee het is heel normaal dat zijn voor ons gezin zorgt waneer wij daar om vragen….(staan ze verder niet eens bij stil….

lekker even helemaal niks terug doen…tot ze je echt begint te missen en met minimaal een sorry komt…en dan klusjes voor haar gaan verzinnen.

kom nou…

wat een egoisten zeg…

wat was je reactie op dat moment toen ze kwam vertellen dat ze liever gingen varen?

• Paul

Mischien moet je het buren-kinder-oppas-plan ook maar laten varen. ;-)

• wana

misschien een goede les..

nooit meer een gunst vragen aan hen want je kan niet van ze opaan!

en kijken waarom je voor hen zoveel doet, als je dat vanuit jezelf doet en niets terug verwacht is het ok, als je het doet onder t ‘voort-wat-hoort-wat’ principe moet je ermee stoppen.

• Frans Rutten

Oooo wat rot!!!

En zo herkenbaar, want wij maakten 17 jaar geleden hetzelfde mee met onze buren. Mijn man hielp buurman met zijn terras en daarna zou buurman meehelpen ons terras te leggen.

Hadden we gedacht! Dezelfde middag nadat ons terras aan de beurt was, kwam buurman ons vertellen dat hij "op zijn kop kreeg'' van zijn vrouw omdat hij geen aandacht aan zijn zoontje besteedde!!! We moesten hem verontschuldigen!

We konden zijn bloed wel drinken!!!!

Overigens heb ik zelden een vader gezien die zo onbetrokken was als hij. Hij kon wel goed tikken uitdelen en schelden, maar met de kinderen spelen, nee, daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen!

:(

Het is na die dag nooit meer echt goed gekomen tussen ons en we wonen nu al 17 jaar naast elkaar.

• viviane

Hoi

Vind ik geen fijne man jouw buurman

Nu als hij die dag geen tijd had om welke reden dan ook zou hij als hij een man van woord en daad was direct een dag moeten vastleggen wanneer het wel kan

Indien hij geen tijd heeft misschien eens proberen een datum lichtjes afdwingen en anders duidelijk conclusie trekken en laat deze vriendschap voor wat het is

Er bestaan leukere buren en vrienden

Succes

Viviane