Ik kan best een hoop hebben, ben heel flexibel.
Zit al maanden in een verbouwing, blijf positief. Ga gewoon door met alles, blijf gezellig voor mijn gezin, ook al heb je 1.5 week gen WC, en moet je allen poepen op een emmer, die ma weer mag legen, kan allemaal.
Ik verzorg alle beesten van de buuf, die graag op vakantie gaan! dat houdt in, 4 honden, aantal x op een dag uitlaten, poep uit de garage scheppen, zeik opruimen (honden hebben geen fatsoen) paarden uitmesten, voeren ed.
Zelfde buuf loodst altijd haar zeikerig DNA hier in de tuin, zelfs als ik midden in een verbouwing zit, alles kan.
Ook sjezen we regelmatig sávonds even langs bij de buren, omdat de PC is gecrached. Maakt niet uit, ben je buren voor.
Buuf werd ineens ziek, maakt niet uit hoor, breng je DNA maar hierheen, meeeten prima, stop ze ook nog in bad, gewassen en gehesen in pyjama krijgt vader ze sávonds weer retour, zodat ie naar dagelijks het ziekenhuis kan, om zijn vrouw te bezoeken. Gelukkig gaat het nu weer goed mmet buuf.
Maar andersom, vraag je 1x wat aan buurman, maak je een afspraak dat desbetreffende, tegen betaling per uur!, helpt met het plaatsen van onze keuken die as zaterdag geleverd gaat worden.
Die datum staat al 3 maanden op de planning! 3 maanden geleden moesten we ons vooral geen zorgen maken, want tuurlijk helpt onze bouuwvakbuurman ons met de keuken! we helpen elkaar toch? gaan zelfs gezamelijk naar eurodisney, ouddorp! vriendendienst is het eigenlijk, (helemaal als je er geld voor krijgt)
en dan is het zover, en komt dezelfde buuf, die zeker 5 uur per week haar kroos bij mij deponeerd, diezelfde buuf waar WIJ altijd voor klaar staan, vooral in ziekte, diezelfde buuf komt doodleuk vertellen dat ze, op de klusdag, liever gaan varen!!!!
en dat betekend weer 2 weken (minstends) in de zooi!
dat kan mij zo kwetsen he!