spinnen....

• Carina

:D

Ik heb respect voor elk dier, behalve voor muggen……

Spinnen zet ik buiten. Glas erop, papier ertussen en hoppekee, daar gaat Karel, lekker buiten spelen.

• DE_GEKSTE

bang dat de kikker de prins op het witte paard is als je hem een kus geeft?

• Kaat

Haha, Carina, ik doe het op dezelfde manier, alhoewel ik weleens een Karel heb binnen gehad op klompjes, zo eentje die je hoort lopen: formaat veel te groot zeg maar :D

Verder barst ik hier ook van de kikkers, af en toe wandelt er eentje binnen, tja, deur openzetten en vertrekt wel weer waar die zich beter voelt.

Wespen heb ik het niet op, brrr….één keer gestoken door zo'n ding en geen pretje :d

• Carina

Oh nee, een Karel op klompjes is te groot voor een normaal glas….. :)

Gezellig, een kikker binnen haha…….. wij hebben een minivijver en daar zit regelmatig een kikker in, en allemaal heten ze Japie.

Wespen hou ik ook niet van, die moeten bij me uit de buurt blijven.

• ellen s

ik ben er echt scheiter benauwd voor,

als ik een spin in huis is en mijn man is niet thuis dan haal ik de buurman op!!!

• Beheerder

Ik ben als de dood voor vliegende kakerlakken.

Ik vind ze verschrikkelijk vies en ook behoorlijk eng.

Maar voor de rest kan ik alles verder wel aan.

• Kaat

Wat grappig die namen voor dieren: karels, japie's :D

Zo fietste ik vroeger met mijn dochter naar school en daar zat altijd een reiger, elke reiger heet sindsdien Gerrit :D

• nicole

Gisteren een knots van een wesp binnen, een koningin. Normaal sla ik ze niet dood maar deze kreeg de genadeklap

• serine

voor die grote dikke vette grond spinnen met haren die je in de betuwe wel ziet…(hier zie ik ze noot in WF )

die zijn eng en kunnen hard lopen brrrrrrrr….ja dus voor die wel…:D:D

• Moira

Die hele grote dikkerts komen ook vaak met zijn tweetjes ;)

En wist je dat een mens in zijn slaap heel wat spinnetjes verorbert? ( Exacte aantal weet ik niet precies )

Slaap lekker ! ;)

Groet, Moira