Het huwelijk van Maris en Frans lijkt een mediahype te worden , je hoort en ziet niets anders in de media .
Op zich ben ik geen Frans fan ,misschien dat dat het is dat ik er weing van begrijp . Het Brabantse lieflijke dorpje word op de dag dat het huwelijk afgesloten word geheel hermetisch afgesloten , de hotelkamers zitten vol geboekt en de media bied veel geld voor een plaatje al moeten ze dat schieten in een terplekke gehuurde boom . Een verbaasde glimlach dat is mijn reactie eerlijk gezegd . Al hoewel ik eerlijk gezegd stom en stom verbaasd ben dat het huwelijk een kerkelijke inzegening heeft . Een Katholieke nog wel . Tijden veranderen schijnbaar ,het paar heeft immers drie kinderen en woont samen ….. is de paus niet opde hoogte van deze dwaling .
Ik hou van romantiek ,ik hou van een ongelofelijke lekkere bruidstaart ,ik gun het duo de dag van hun leven .
Alleen ik krijg warempel de slappe lach als ik hoor dat Frans zo,n gewone jongen is …
Dat was hij ooit toen hij bij Al you need is love zat en moest bekennen dat hij maar liefs twee vriendinnetjes had , gr Bernadette