Ik vraag me af, wat dit voor nieuwswaarde heeft.
Wat vinden jullie van zo`n artikel ?
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3783919/_opMerkeLijk_decollete__.html
Ik vind dit geen nieuwswaarde. Waar die al die journalisten zich met bezig houden
Nu als ik die dame was en een hoogstaande functie had zou ik me niet zo kleden maar dat is een persoonlijke keuze. Maar als je de pakjes zie van onze ministers hoe zij zich kleden kostuum bijna een maat te klein. Das scheef enz….
Dat komt ook niet profesioneel over. En onze prins Laurent met zijn colbert dicht geknoopt waar de vest rond de buik rond staat van “misschien een maatje te klein”
Die boekjes als story en prive met hun genieptige kiekjes en uitlatingen van de bekende nederlander of bekende belg vind ik ook storend
Het breng mensen in diskrediet met misschien onwaarheden te vertellen of halve waarheden ten koste van die mensen
Staan zij er niet bij stil dat deze mensen kinderen, man en vrouw hebben en ook die relatie kunnen ontwrichten
Onlangs op een Belgisch boekje de uitlatingen van onze vriend Borsato in Zuid Afrika
Prettig dat je dat als vrouw moet lezen dat voedt toch de onzekerheid in hun relatie
Erg alles uit geldgewin en sensatie daar draait het en zo is dat met die nieuwswaarde van jullie krant
BAH!!!!!!
Viviane
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?