zomerteit

  • Paul

    ;-) vergeten jullie vannacht om 2 uur niet de klok een uur vooruit te zetten ?

    Ik vind het eigenlijk maar niks, een uur korter slapen.

    Van mij mag het wintertijd blijven.

  • Carina

    Vind het ook niks. Mag van mij ook zo blijven als het is.

    Of zomerteit of winterteit :D maar niet twee keer per jaar die aanpassingen…

  • Frans Rutten

    Ik vind deze switch het ergste: de klok vooruit zodat we alles een uur eerder moeten doen. Ik ben echt nog niet wakker zo vroeg in de ochtend en 's avonds ben ik nog niet moe….

    Balen, elk jaar weer!!!!

  • alyka

    Nee ik ben het niet vergeten en ik vind het heerlijk die zomertijd lekker uur langer ligt en dan weer heerlijk genieten van het langer buiten kunnen zijn.

  • Paul

    eeeh ff correctie : je ligt een uur korter, maar het is een uur langer licht.

    Ik kon het vanmorgen wel merken, dat ik een uur korter gelegen heb.

  • Beheerder

    Mijn man merket het vanmorgen ook heel goed. Hij moest om 06.00 op staan en had dus 1 uur minder slaap. En vroeger naar bed gaan wekrt niet want dan lig je te woelen.

    Ik was oude tijd 08.00 weer wakker zoals normaal alleen wees de klok 09.00 aan.

  • Beheerder

    Met rolluiken voor de slaapkamer ramen merk je volgens mij weinig van tijdverschillen dus ze mogen van mij 1 tijd aan houden.

  • Ynid

    Ik was zo sjagerijnig als zeven spinnen op een rij. Ik ben een avondmens en had er niet aan gedacht. jegggggggggg

  • poppedijn

    Waardeloos die Zomertijd! Gewoon jezelf voor de gek houden! Ik ben en avond/nachtmens en vind het al JAREN…Bah en 3x niks!