tot ziens

  • Esther mv Monique en Richard

    Hallo allemaal,

    Doordat een mailtje van mij aan de nieuwe beheerder van het prikbord niet is overgekomen en ik op mijn msn ofline sta( ook als ik aangemeld ben) i.v.m een stalker wordt het moderaten van mij niet meer op prijs gesteld.

    Ik ben een paar jaar geleden met het moderaten begonnen samen met Tries en Becca, en heb dit altijd met plezier gedaan. Het deed mij dan ook pijn toen ik in een topic las “de twee moderators van dit prikbord”. Daarna kreeg ik een mailtje van de nieuwe beheerder en daarin stond omdat ik niet gereageerd had ze er maar van uit ging dat ik niet meer wilde moderaten…(ik kom iedere dag op het bord en mijn msn staat bijna altijd open), Ïk heb haar meteen gemaild vanmorgen.

    Toen zag ik een tweede berichtje met weer de tekst “de 2 moderators van het prikbord” iets wat ik erg vreemd vind.

    Ik heb hierna gebeld met de nieuwe beheerder en omdat ik in eerste instantie niet gereageerd zou hebben ze vind dat we op een verkeerde voet begonnen zijn en ziet dan ook af van verdere samenwerking. (ondanks dat ik aangaf dit nog wel te willen)

    Dus nogmaals wil ik jullie bedanken voor de fijne jaren en vooral jullie Tries en Becca. Het gaat jullie goed.

    Groetjes Esther

  • Esther mv Monique en Richard

    ps de eerste keer was al op 26 november vreemd als ik pas een mailtje krijg op 30 november.

    Gr. Esther

  • yvon

    Vreemd verhaal…ik dacht dat beheerders een contract hadden met Startpagina ?