vraag voor de vrouwen

  • roeli

    welke BH maat komt er meteen na B75 ????????

    hoe wordt dat gemeten?

  • Lana

    75 is de borstomvang vlak onder de buste.

    B is de maat van de buste.

    A is geloof ik de kleinste en het gaat wel door tot E. (Misschien nog wel groter;))

    Ik heb nu D90, vroeger C75.

  • Petr@

    http://www.bhmaat.nl/

  • Poek

    Ja, wel logisch natuurlijk met de maten =p, je lichaamsomvang wordt wat breder naarmate je ouder wordt. Ik heb vier flut-BH-tjes die al vijf jaar oud zijn, van Hans Textiel. Ze worden constant gewassen en schijnen mee te groeien (ja, de fut is eruit natuurlijk), heerlijke dingen. De nieuwe BH's liggen ongebruikt in de kast

  • decency

    Er zijn veel vrouwen die echt verkeerde bh's dragen. Het beste is toch eens naar een goeie winkel te gaan en advies te vragen, verkeerde bh's staan ook niet mooi. Nou heb ik zelf grote borsten en vind een goede bh dus erg belangrijk…. maar goed nieuws, donderdag krijg ik een borstverkleining om de nek/rug en schouder klachten te verhelpen.

  • Lana

    Sterkte Decency!

  • Babette1975

    Het antwoord is al gegeven zie ik.

    B is idd de cupmaat en 75 is de wijdte.

    Dus B80 volgt daarop enz.

    Waarom wil je dat eigenlijk weten?

  • decency

    tnx Lana, gaat wel lukken na 3 jaar therapeuten e.d. hoop ik eindelijk verlost te zijn van de klachten en daar ga ik voor!

  • jopie

    Ik heb het 5 jaar geleden (was 51 jaar)laten doen om de zelfde klachten die jij hebt, wat een verademing daarna,operatie is mee gevallen. wens je sterkte en succes ermee.

    Joke

  • Beheerder

    Sterkte.

    Ik ken een oude schoolgenoot die het ook heeft laten doen. Zij was klein van stuk ( 1.55) en had een hele borstpartij ( maar 90E ) die ze mee moest dragen en waarvan de BH bandjes in haar schouders letterlijk sneden. Je zag nl de afdruk als ze geen bh aanhad. Ze is inmiddels een heel gelukkig mens geworden met borsten die bij haar lichaam passen.