kerstmenu

  • roeli

    heb een tijdje niks kunnen lezen hier, was er meestal niet of had geen tijd.

    nou ja, geen tijd, ben nog steeds mijn verlof-uren aan het opmaken………en met mijn gestoorde buurjongen heb ik nog steeds ergernis; heb ik jullie al allemaal eens uitgelegd, heb nb leerplichtambtenaar ingeschakeld, 2 keer……, woningstichting, 5 keer……, wijkagent…………….niks niks maar dan ook niks gebeurt er, hij is nog steeds thuis en ik dus niet meer. .volgende week ga ik naar de wethouder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die gestoorde gaat dus nog steeds niet naar school. komt hij over 15 jaar wel achter, als zijn hersenen gekrompen zijn door drugmisbruik.

    maar ik wilde eigenlijk weten wat jullie met kerst willen gaan eten?? ja het is nog vroeg, ik weet het en de sint moet nog komen, maar ik ben wel benieuwd.

  • Desiree2

    ik eet een Kerstmenu in een hotel in Berlijn dus daar hoef ik mijn kop niet over te breken

  • Poek

    Ik zorg ook altijd dat ik weg ben met de Kerst. Het is een paar keer niet gelukt maar toen heb ik bij de AH wat kant en klare dingen besteld. Nou ja, kant en klaar, het kon zo in de oven geschoven worden, het vlees dan. Voor de rest gewoon lekkere gekookte aardappelen met klontjes roomboter en peterselie en twee groenten erbij. Het voorafje had ik al bij de borrel gegeven, toastjes met zalm en garnaal, zelfgebakken kaasfletsen (heet niet echt zo, maar is super lekker). En als toetje koffie met bonbons.

    Het belangrijkste is echter dat je huis en tafel er feestelijk uitzien, zodat bij binnenkomst de mensen al meteen een behagelijk gevoel krijgen.

  • Sandy

    Ik ga dit jaar de Sint steunen, om geld in te amelen voor mensen die geen kerstboom kunnen kopen…..

    ……….en als daar veel tijd in gaat zitten, zet ik gewoon stampot op tafel. De ultieme kerstgedachte…en een mooi gedekte tafel maakt een hoop goed!

    San

  • decency

    Het ergste is dat dat soort jongeren de gemeenschap later een heleboel geld gaan kosten of echt niet meer te redden zijn. Kun je hem je kerstdiner niet klaar laten maken? Dan doet hij nog eens wat nuttigs met z'n leven….. kerstdiner, het is nog zo ver weg….mot er nog niet aan denken!

  • Babette1975

    We eten eerste kerstdag bij mijn ouders en mijn zus komt ook en dan maken we allemaal een gang klaar. Wij doen dit jaar het voorgerecht en een amuse,

    mijn ouders doen het hoofdgerecht en mijn zus is aan de beurd voor het nagerecht.

    En daar doen we ook nog een spoom tussendoor. Maar moeten nog een voorgerecht uitzoeken dat komt na Sinterklaas wel.

    Tweede kerstdag ben ik lekker thuis met mijn man en zien we het nog wel met eten. Als het maar gezellig is daar gaat het om.

    Gr Babette

  • roeli

    oh leuk, zou ik ook kunnen doen……veel plezier alvast.

  • Desiree2

    nou… wat let je… lekker doen wie maakt je wat

  • serine

    ik denk dat ik met kerst iets tropische ga eten…verse garnalen? coctailtje…

    brazillie? hmmm heb ik eigenlijk niet zon zin in dit jaar…ik denk dat ik de kinderen eens kennis ga laten maken met een van de mooie eilanden van de antillen..

    cuba en gran canaria en brazillie hebben ze al een aantal maal gezien…

    en gezien ik nog een beetje een tsurnamie trauma heb…wil ik die richting niet op..

    malaria pillen wil ik niet aan de kinderen voeren…

    dus maar iets malaria vrij…en door ons nog niet gezien…

    zoeits waarschijnlijk..

    maar werkelijk waar in iedergeval geen..kerstkransjes en kalkoen…