Noodlot

  • Swartdam

    Wel heel erg bizar !!!!!!!!!

    http://www.nu.nl/news/1832580/122/Doodskist_echtgenoot_doodt_vrouw.html Bernadette

  • Paul

    wel leuk, die nieuwslinks ;-)

  • Hyperactief A-P

    De één zijn dood is de ander zijn brood, en per twee is goedkoper… Houdt jij van doden Paul, dat je deze link zo leuk vindt :? Groetjes v Hyperactief :)

  • Paul

    de dood is een onderdeel van het leven, maar er van houden, nou nee.

  • Hyperactief A-P

    Een onderdeel van het leven Paul ??? Dus jij bent tussen je koeien af en toe dood ??? Volgens mij is de dood het einde van het leven, oh jee als ik nu maar niet al die “dooien” over me heen krijg, omdat ik het niet met je eens ben.:D Groetjes v Hyperactief;)

  • Paul

    ach. ik geloof dat het geen zin heeft om het jou uit te leggen, want je snapt het toch niet.

  • Hyperactief A-P

    Sorry maar dit was even een open deur intrappen.:D Ik dacht even dat Paul gek was op Necrofilie, maar gelukkig is dat niet zo. Groetjes v Hyperactief;)

  • Hyperactief A-P

    Misschien wil ik het wel niet snappen Paul, ik heb andere hobby's. Groetjes v Hyperactief :)

  • purk

    mennn wat vreselijk!

    moest er stiekum ook wel even om lachen! tis gewoon te bizar zegmaar, sorry!

  • Dikkertje Dap

    wat een nodeloze domme opmerking!!!!!!!! Ben blij dat je er zelf om kunt lachen in ieder geval.