Zullen we het weer ff over Joran hebben

  • Swartdam

    Neuhhhhh , ik eigenlijk toch niet .

    Word hem een beetje zat of het weer is er na , kan ook gr Bernadette

  • Sandy

    Die jongen krijgt veel te veel aandacht van Petertje…..

    tis kloteweer:-(

  • serine

    het weer en joran in een topic….? goed idee :D:D

    meiden ik weet niet hoe het met jullie zit…maar als ik naar buiten kijk….krijg ik trek in een welverdiende bak koffie ;)

  • Tries

    Jaaaaa met speculaas!!!!! hihih

    gr Tries

  • Hyperactief A-P

    Breek me de bek niet open Bernadette, Peter heeft een hoop goed werk gedaan, maar dit vindt ik verwerpelijke karaktermoord. Ik heb dan ook niet gekeken. Toevallig zag ik vrijdagavond een giga aanvaring tussen Freek de Jonge en Peter R. de Vries, waar Freek een punt had.:D Groetjes v Hyperactief

  • Desiree2

    ben het volledig met je ONEENS, die Joran is een geboren crimineel in mijn ogen en moet een halt worden toegeroepen. Verder vind ik dat Freek volledig zijn boekje te buiten is gegaan door Peter zo aan te vallen, Peter doet nl. gewoon zijn werk, hij is misdaad journalist en onderzoeks journalist en stelt zaken aan de kaak en maakt openbaar, dat is zijn werk. Iets wat Freek ook doet, die stelt ook zaken aan de kaak maar dan anders. Nee ik vond Freek echt misselijk makend. Alsof hij wel de wijsheid in pacht zou hebben.

  • Dikkertje Dap

    Ben het voor 100% met je eens Dees.

    Hij kreeg een award voor een 'reportage" die hij heeft gemaakt. Puur journalistiek werk. Niets meer en niets minder.

    Ik heb P & W niet gezien maar er wel over gelezen. Als de moeder van Nathalee bij een dergelijke uitreiking aanwezig wil zijn is dat haar eigen keuzen!!!! En dat iemand een prijs in ontvangt neemt voor een staaltje werk dan vindt ik dat meer dan terecht. Als Amy Whinehouse iets uitgereikt krijgt die een voorbeeld is van hoe het vooral NIET moet, dan kraait er geen haan naar.

  • Hyperactief A-P

    ben het volledig met je ONEENS, die Joran is een geboren crimineel in mijn ogen en moet een halt worden toegeroepen. Aldus: Desiree2.

    Dat eerste mag, dat tweede is grote onzin, criminelen worden niet geboren maar gemaakt…

    Verder vind ik dat Freek volledig zijn boekje te buiten is gegaan door Peter zo aan te vallen, Peter doet nl. gewoon zijn werk, hij is misdaad journalist en onderzoeks journalist en stelt zaken aan de kaak en maakt openbaar, dat is zijn werk. Iets wat Freek ook doet, die stelt ook zaken aan de kaak maar dan anders. Nee ik vond Freek echt misselijk makend. Alsof hij wel de wijsheid in pacht zou hebben. Aldus: Desiree2.

    Oh dus mensen die iets zeggen wat jou niet uitkomt gaan gelijk buiten hun boekje. Nee ik heb niets op met Freek de Jonge, maar op dit punt had die gewoon gelijk. Niemand maar dan ook niemand mag op Televaag niveau aan karaktermoord doen. Die eerste uitzending was goed, die tweede is spijkers op laag water zoeken. Kom op zeg, die gozer is nog jong, kan over 5 jaar een heel andere tegenovergestelde mening over vrouwen hebben. Hij heeft die 1000 Euro in zijn zak gestoken, en er niets voor geleverd. Door keer op keer zo'n jongen onder een vergrootglas te leggen, pleegt hij op een misselijkmakende wijze karaktermoord, en mede daardoor wordt het beeld van niet verder denkend Nederland bevestigd. Want zo'n gozer kan straks alleen nog maar geld verdienen met criminaliteit, en dan zeggen mensen zoals jij, van zie je wel… Peter R. de Vries zou ook eens wat meer verantwoordelijkheidsgevoel moeten tonen, i.p.v. alleen de kijkcijfers na te streven. Heeft niets met de wijsheid in pacht, maar met gezond verstand gebruiken te maken… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Het gaat niet om de uitreiking van één of andere prijs, er worden wel meer prijzen toegekend aan personen die geen enkele bijdrage aan iets geleverd hebben. Waarmee ik overigens niet Peter R. de Vries op één lijn wil zetten, zoals ik al eerder schreef heeft hij zat goed werk gedaan. Maar in deze gaat hij de fout in, en dat mag gezegt worden. Daar ging het om, dus zou het wel handig zijn als je dat ook gezien had, voordat je een mening geeft… Groetjes v Hyperactief

  • Swartdam

    Over het puur journalistieke karakter van beide afleveringen wil ik toch nog wel ff op mijn hoofd krabben .

    Dat de heer de Vries een prijs voor de uitzending heeft gekregen zal meer aan de kijkcijfers gelegen hebben wrs .

    Beide uitzendingen heb ik gezien , ook de aflevering van Pauw en Witteman , mijn mening is dat dit programma ver onderwaardeerd word , want wederom verdiend dit programma een prijs .

    Da,s pas tv maken Peter R de Vries en Joran in een aflevering .

    Peter R de Vries en Freek de Jonghe in een aflevering das top tv

    Niks geen stiekem cameraatjes verstoppen , geen rare msn gesprekken . Gewoon de confrontatie opzoeken . Thats real live , gr Bernadette