desiree2

  • Dikkertje Dap

    hoi meiske,

    was benieuwd hoe het met je gaat. is de operatie goed gegaan………

    liefs moos

  • Alie

    ja, wil ik ook wel weten hoe het met haar gaat, :-)

  • Desiree2

    halloooo ik ben er weer, pfffffffffffffffffff dat is me wel ff zwaar tegengevallen zeg, wat een pijn heb ik geleden en ben honds ziek geweest, hier was ik dus niet echt op voorbereid, maar………. ik ben er gelukkig bijna weer bovenop, ik had me never nooit gerealiseerd dat deze operatie tot 1 van de 3 pijnlijkste operaties behoord die er zijn. lees de laatste uitgave van Plus magazine Mijn fysiotherapeut waar ik nu reeds 2 keer ben geweest was vandaag sprakeloos hoe goed het nu al ging dus dat geeft de burger zeer goede moed. Vorige week vrijdag ben ik thuis gekomen maar was TE beroerd om ook maar aan zoiets als de PC te denken.

    Wat me ook een ontzettende boost heeft gegeven is dat Obama heeft gewonnen, ik ben weliswaar een blanke van uiterlijk maar volgens mij met een “zwart”hart. ;-)

    bedankt meiden voor jullie belangstelling, erg lief hoor.

    Liefs van Desiree die nu weer vaker op internet zal zijn

  • Dikkertje Dap

    Heeeee Deessie,

    Fijn dat je weer terug bent en wat goed dat je zulke vorderingen maakt. Ik wist ook niet dat dit zo'n pijnlijke operatie was joh!!!! Nou, rustig aan, pas goed op jezelf en fijn op je gemakkie gaan herstellen!

    Hier is het leed van mijn trapval vandaag opnieuw leven ingeroepen. Waarschijnlijk heb ik tijdens mijn val dusdanig mijn kaken op elkaar geklapt gekregen dat er een fractuur in een kies is ontstaan. Gevolg; gisteren tijdens het eten enorme pijnen. Vandaag tandarts en de kies bleek totaal gespleten…… en die kon niet meer gered worden. Ben er vreselijk ziek en verdrietig van. Gelukkig zie je het net niet als ik lach, maar dat zullen weer een aantal bezoeken kaakchirurg gaan worden voor een implantaat. Bah………..

    Fijn dat je er weer bent.

    Liefs Moossie

  • Beheerder

    Moosie en Desiree,

    Beterschap aan jullie beiden en ook aan de eventuele andere zieken onder ons.

    Liefs Linda

  • decency

    Ja en dan maar zeggen “ben even een nieuwe knie ophalen”

    In elk geval heel veel sterkte!

  • Desiree2

    poeheeeeee dat is ook wat zeg tsssssssssssss, hoop dat je een goede tandverz. hebt maar dat zal wel, sterkte er mee, kaakchirurg zit ik ook niet bepaald op te wachten dus ik snap je helemaal.

  • Desiree2

    ja weet je ik heb al een paar operaties van een enkel gehad en die heb ik glansrijk doorstaan zonder enig probleem dus ik dacht die knie haal ik wel ff op, maar dat was dus echt heel andere koek :-)

  • Desiree2

    thanks, masha danki ;-)

  • Nel

    Desiree beterschap