luchtballon

  • purk

    Net met het het gezin achter de luchtbalon aangezeten! Helaas landde hij niet op de Hoekschewaard, maar over de rivier! Heeft het wel 3x geprobeerd, voor onze snufferd, maar de 1e keer werden de schapen gek, de tweede keer rolde ze bijna van de dijk af, en de derde keer hadden ze waarschijnlijk een dot hagel van de boer gekregen.

    Wil toch ooit een keertje meevaren!

  • Alie

    Wat bedoel je?? Mocht je gratis mee met die ballon?

  • purk

    nee, maar voor kinderen (en voor mijzelf ook) is het heel indrukwekkend om zo'n ding te zien landen, en ook hoe ze hem gaan “inpakken”, is intressant vind ik!

  • Nel

    Is prachtig …kijk er volbewondering na in het oosten van het land zie je ze veel in de zomer ..

  • Alie

    ja dat vind ik ook !

  • Alie

    ja hier ook wel boven Spaarnwoude

  • serine

    als ik luchtballon lees moet ik lachen…

    vorig jaar sloeg mijn hond allarm…

    met een zware ritmische blaf..

    woef woef woef….

    zo blaft hij nooit …er is duidelijk iets niet aan de haak…

    ik naar buiten …kijken wat er was…

    een luchtballon boven onze tuin…

    ik ben naar binnen gerend om de camera te pakken en samen hebben wij de boef verjaagd …:D

    brave castor ;)

  • purk

    ach wat leuk!

    Slimme hond, eentje die naar boven kijkt ;)

    zo zag ik mijn paard eens moeilijk naar boven kijken, ik dacht dat er wat dwars zat in haar keel!

    Maar ze keek naar een luchtballon;)

  • Sandy

    Klopt, elk jaar in Augustus Twente Ballooning, prachtig. Ook te zien hoe ze dus omhoog gaan, en hoe er geland en ingepakt wordt.

    Overigens heeft mijn zoon ooit een ballonvaart voor zijn verjaardag gekregen en kwam naar benee met-> leuk voor tien minuten, dan wordt het saai.

    http://www.twenteballooning.nl/

    San

  • Hyperactief A-P

    Een oude buurman van mij won jaren terug een ballonvaart ik meen boven Apeldoorn. Precies 1 dag nadat hij daar geweest was, werd exact datzelfde gebied waar hij overheen gevlogen was getroffen door een windhoos die flinke verwoestingen aangericht had. Hij heeft het daarna gelijk afgezworen.:D Groetjes v Hyperactief