Moosie??

  • Desiree2

    hoe is het nu met je pootje??

  • Dikkertje Dap

    OOOOH meissie,

    Vanmorgen zouden de hechtingen eruit. Ik vol goede moed naar de dokter toe.

    Echter de wond ligt nog helemaal open dus vanwege de helse pijn moest ik voor de laatste drie hechtingen naar het ziekenhuis, om deze onder verdoving weg te laten halen.

    NOu zegt de arts, ik ben geen huisarts maar een trauma arts dus we proberen het eerst zonder verdoving.

    Geloof het of niet; IK HEB IN MIJN LEVEN NOG NOOIT ZO HARD GEGILD IN EEN ZIEKENHUIS. Doktoren kwamen kijken wat er aan de hand was, de deur van de gipskamer ging dicht zo hard gilde ik,

    Uiteindelijk besloot deze wijze heer himself uiteindelijk voor de laatste hechting toch maar een verdoving aan te brengen. Meissie, ik kan me niet heugen dat ik zo 'n helse pijn heb gehad. Ik zei nog; aub verdoof het nou. Maar nee hoor!!!!

    Het leed is geleden. Zit nu met een vochtige open wond die ik drie keer per dag schoon moet spoelen en ben een trauma rijker.

    Liefs Moos

  • Desiree2

    poeheeeeeeeeee wat een afschuwelijke ervaring, goeie tip, ga met je wond lekker effe in de groene biotex!!!!! dan trekt alle vuil deruit. een zeer beproefd middel kan ik je melden en alle ziekenhuizen geven deze raad, waar zit d wond precies op je voet?

  • Dikkertje Dap

    uiteindelijk ben ik zo overstuur geweest dat ik de hele avond heb zitten janken. Al met al als ik het filmpje terug draai is het zo fout geweest!!! Word naar een ziekenhuis doorverwezen voor de pijn. en dan gaan ze alsnog zonder verdoving te werk. Ben erg van slag erdoor (kun je wel zien, het tijdstip) mag geen biotex gebruiken., alleen maar water……!!!!!!

    Liefs……

  • Desiree2