Moosie??

  • Desiree2

    hoe is het nu met je pootje??

  • Dikkertje Dap

    OOOOH meissie,

    Vanmorgen zouden de hechtingen eruit. Ik vol goede moed naar de dokter toe.

    Echter de wond ligt nog helemaal open dus vanwege de helse pijn moest ik voor de laatste drie hechtingen naar het ziekenhuis, om deze onder verdoving weg te laten halen.

    NOu zegt de arts, ik ben geen huisarts maar een trauma arts dus we proberen het eerst zonder verdoving.

    Geloof het of niet; IK HEB IN MIJN LEVEN NOG NOOIT ZO HARD GEGILD IN EEN ZIEKENHUIS. Doktoren kwamen kijken wat er aan de hand was, de deur van de gipskamer ging dicht zo hard gilde ik,

    Uiteindelijk besloot deze wijze heer himself uiteindelijk voor de laatste hechting toch maar een verdoving aan te brengen. Meissie, ik kan me niet heugen dat ik zo 'n helse pijn heb gehad. Ik zei nog; aub verdoof het nou. Maar nee hoor!!!!

    Het leed is geleden. Zit nu met een vochtige open wond die ik drie keer per dag schoon moet spoelen en ben een trauma rijker.

    Liefs Moos

  • Desiree2

    poeheeeeeeeeee wat een afschuwelijke ervaring, goeie tip, ga met je wond lekker effe in de groene biotex!!!!! dan trekt alle vuil deruit. een zeer beproefd middel kan ik je melden en alle ziekenhuizen geven deze raad, waar zit d wond precies op je voet?

  • Dikkertje Dap

    uiteindelijk ben ik zo overstuur geweest dat ik de hele avond heb zitten janken. Al met al als ik het filmpje terug draai is het zo fout geweest!!! Word naar een ziekenhuis doorverwezen voor de pijn. en dan gaan ze alsnog zonder verdoving te werk. Ben erg van slag erdoor (kun je wel zien, het tijdstip) mag geen biotex gebruiken., alleen maar water……!!!!!!

    Liefs……

  • Desiree2

    jaaa zeg bespottelijk deze gang van zaken, als ik jou was zou ik m'n beklag doen, schriftelijk sturen naar de klachtenafdeling van het desbetreffende ziekenhuis, zo kun je niet met een patient omgaan, bovendien als je dit zou doen, lucht het je ook nog es op. dan ben je dat ei heel effe kwijt

  • decency

    groot gelijk, ik zou het niet ongemerkt voorbij laten gaan, klacht indienen

    Moos, sterkte ermee!

  • serine

    water dood de bacterien niet..straks zit je met een ontsteking die nog groter is..

    laat je even door sturen naar een ander ziekenhuis om dara naar te laten kijken

  • serine

    na dan klopt het wel wat hij zei…

    hij is een trauma arts…

    hij heeft je er een bezorgd..

  • Marjorie

    Ik wens jouw arts toe wat hij jou heeft aangedaan.

    Heel veel sterkte en beterschap!

  • Dikkertje Dap

    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ben even twee dagen bij vriendlief uit wezen rusten. Ik kijk het nog heel even aan en anders opnieuw naar de arts, maar dan wel een andere inderdaad. Kan het ook gewoon op mijn werk niet uitleggen wat ik nou precies heb!!! Ja, de wond gaat niet dicht. …. Maar de pijn en hoe het eruitziet wordt lastig te verwoorden via de telefoon.

    Heb die betreffende avond nog wel mijn hart bij deze en gene kunnen luchten.Vrijdag belde mijn huisarts en toen ze hoorde dat ie niet wilde verdoven werd het akelig stil aan de andere kant van de lijn. In ieder geval is dit de laatste stand van zaken .Geloof dat er wel ietsie verbetering inzit, maar dicht is de wond voorlopig nog niet.

    HOu jullie op de hoogte en dank.

    Liefs Moossie