vinden jullie dit normaal?

  • ria

    Als je door een bedrijf nieuwe kozijnen laat plaatsen en zelf niet aanwezig bent, dat de mensen zelf koffie gaan zetten, kopjes, melk en suiker uit de kast halen.

    Het gaat me helemaal niet om de koffie etc. Als ik had geweten dat ze eerder zouden beginnen had ik gewoon alles klaargezet. Ik vind dit behoorlijk onbeschoft maar mijn man vindt het heel normaal. Ben ik nou echt een zeurpiet?

  • jopie

    Nee dit vind ik niet normaal, mijn man heeft altijd in de bouw gezeten en heeft zoiets nooit gedaan. Normaal moeten ze toch zelf drinken meenemen, maar als ze koffie krijgen aangeboden dan blijft de thermoskan dicht,en zo niet,dan drinken zij die leeg.

    Joke

  • Hyperactief A-P

    Hoi ria, als niet afgesproken is dat ze koffie zouden krijgen (en de afspraak misschien onduidelijk was) dan is dat NIET normaal nee, en ben je absoluut geen zeurpiet. Anderen hebben gewoon uit jou spullen te blijven. Groetjes v Hyperactief

  • decency

    Ik snap best dat die mannen toch wel wat willen, ze zijn tenslotte voor jou aan het werk, dat je zelf geen koffie kan zetten omdat je er niet bent, snap ik wel dat de mannen zelf op onderzoek gaan. Netjes vind ik het niet, misschien hadden zij wel verwacht dat jij alles anders klaar zou zetten.

    Moet je zeggen dat ik het zelf nooit weg ging toen we bouwvakkers of klussers in huis hadden, moest ik zelf weg, zorgde ik dat één van de moeders hier aanwezig waren.

  • Marjorie

    Ik vind jou geen zeurpiet. Ik zou hier ook niet tegen kunnen. Maar hoe zijn ze binnengekomen als jij niet thuis was? Door de ramen? Kunnen ze zelf geen koffie (thermosfles) meenemen?

    Nog veel erger vind ik het idee dat ze misschien je toilet gebruikt hebben. Ik word onpasselijk bij het idee.

    Lijd ik aan smetvrees :?

  • Marjorie

    Welke moeders?

  • anna.m

    Ria ik vind het tercht ,het is toch inbreuk op je privacy .

    En ook ik vind dit behoorlijk onbeschoft .

  • decency

    sorry, was voor mij duidelijker dan voor een ander :)

    mijn moeder of m'n schoonmoeder bedoelde ik. ;)

  • Marjorie

    Ok :)

  • janny1

    nee ze hadden zelf niet moeten verwachten dat ze koffie mogen pakken,als er iemand thuis is word dat aangeboden gewoon