vrouwen en computers......

  • Paul

    gaan blijkbaar goed samen…..

    http://www.telegraaf.nl/digitaal/2247015/__Liever_een_computer_dan_een_man__.html

  • Petr@

    :D:D

  • Dikkertje Dap

    Gelukkig is mijn man niet zo oud en traag als mijn pc. Dus ik weet wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.

  • Desiree2

    zooooooooooooooooooooooooooooooo wat een confidentie zeg poeeeeeeeee

  • Dikkertje Dap

    valt wel mee als je weet hoe traag mijn pc is….. kan er nog net geen rooksignalen mee verzenden maar scheelt niet veel.

  • decency

    Hhahahh ik heb toch liever een man om tegen aan te kruipen als ik naar bed ga hoor. Maar de laptop neemt wel minder ruimte in beslag in bed :)

    Ik mag wel zeggen dat is zeer handig ben met de computer, format c gaat me goed af enzo. Vaak bellen ze mij op met computer problemen omdat ik het vaak wel weet. De computer is gewoon mijn maatje, heeft meer informatie dan mijn man, verbruikt minder gas/licht en water, heeft geen rondslingerende stinkende sokken en onderbroeken….. maar toch, wil ik m'n mannetje niet inruilen hoor ahahhahahaha

  • Paul

    zo`n laptop is toch ook best warm als tie een poosje aanstaat ;-)

  • decency

    Ja het word idd erg broeierig, vraag me af of je er ziek van kunt worden ;)

    De laptop staat hier gewoon op de keukentafel en hij heeft een muisje aan de zijkant want ik wordt GEK van die ingebouwde muis, als je hem ff iets aantikt gaat ie al doen wat ik net niet wil en als je een beetje zweetvingertjes hebt, werkt die rot muit niet, doe mij maar een muis met een staartje hoor.

  • José

    Dit is gelukkig niet van toepassing op mij….

    Ik breng liever alle tijd die ik achter de laptop zit (als mijn mannetje er niet is) met hem door…