yes

  • serine

    ik ga de meisjes van school halen….

    en dan is het vakantieeeeeeeeeeee….heerlijk effe een weekje niet stressen om ze smorgens op tijd op school te krijgen omdat er weer s een dikke file staat…

    en ik eens niet naar mijn hoofd geslingert krijg dat ik maar een kleinere auto moet kopen…als ik er weer eens niet langs kan omdat er een in een smalle straat half op de stoep staat….waar dat niet mag..

    gniff….eindelijk even naar friesland de 12 puppen van een vriendin van mij bekijken met de kinderen..lekker naar sprookjes wonderland..lekker naar het strand op een door de weekse dag…met hond en kinderen..

    lekker die vrijheid…even niet om half 3 voor school hoeven staan :D

    gewoon even een week geen klok in de gaten houden…

    lekker is dat :)

  • Alie

    Serine dan woon je niet in limburg ,daar gaan ze maandag weer naar school,

    ik wens je een leuke herfstvakantie,

    ik hoorde hier ook alweer moeders zeggen “”lekker uitslapen '"hahaha!

  • decency

    Nou wij hebben het lekker voor elkaar, dochter moest van de week wel stage lopen en was de rest van de week vrij van haar opleiding, volgende week is ze vrij van stage maar moet ze wel woe/do en vrijdag naar school. De jongens hebben volgende week wel vakantie, lekker geregeld, maar goed dat we geen vakantie plannen hadden. Ze zit dan wel in Deventer op school maar haar school heeft gelijk vakantie met de andere kant van de IJssel. Ik hoop niet dat het met alle vakanties zo is, anders hebben wij mooi grote problemen met de andere schoolvakanties. Ik zal hier trouwens op school nog wel even het e.e.a. over zeggen. Ik vind dat de regio gelijk moet blijven en niet ineens een vakantie moet gaan houden volgens een andere regio.

  • Tries

    Heerlijk ook hier vakantie even niks nou ja niks woensdag gaan we een leuk treinreisje maken, ff me vriendin bezoeken..

    Donderdag hoppelijk mooi weer vrijkaartjes gekregen voor slagharen..

    volgende week maandag even vergeten dat ze studiedag hebben dus moet nog even iets verzinnen, want ik moet werken hmmmmmmm leuk agenda en je kijkt er niet in!

    gr Tries

  • serine

    ik klap mijn agenda lekker dicht…en doe alleen nog maar war ik zin in heb :)

  • charlene

    Ik wens iedereen een fijne vakantie toe en als het weer nou ook nog ff gaat meewerken kan het voor de meesten niet meer kapot.

  • Swartdam

    Vakantie hier weer voorbij ,dus op naar dekerst ,gr Bernadette

  • Tries

    zeg det aub nog ff niet hoor! hier vakantie net begonnen…..

    hoewel de wekker geen min later af zal gaan, toch heerlijk even geen verplichtingen en leuke dingen doen ookal is het maar een weekje! ;)

    gr Tries

  • serine

    ja toch…ik ben op mijn 2 eerste vrije dagen…(weekend nog wel) alsnog om half 8 8 uur uit bed getrommeld…:)…1 uurtje uit mogen slapen dus :D

  • Paul

    tjonge jonge, wat vroeg ;-)