Echte vrouwen met ballen

  • Hyperactief A-P

    Kon het niet laten.;) Maar ff serieus, het is een mooie. Groetjes v Hyperactief :)

  • Hyperactief A-P

    Grappig Tries dat jij mij denkt te kennen, je zit er toch volledig naast, gewoon Amsterdamse humor, niets meer en niets minder… Groetjes v Hyperactief

  • Tries

    Waren je eigen woorden en gedachten schijnbaar!

    maar ach ben wel wat gewent hoor…..

    Tries

  • Hyperactief A-P

    “Schijnbaar” Ik ga me voor de rest niet verdedigen Tries, ikzelf weet precies en dus niet schijnbaar hoe ik in elkaar steek, en voor de rest ga ik niemand verantwoording afleggen. Bernadette ken mijn humor beter. Ik ga een leuke shirt bij extra large bestellen met de tekst: Sex heb ik genoeg, het leven vern.eu.kt me dagelijks.:D Groetjes v Hyperactief :)

  • decency

    oh mijn mannetje heeft een betere tekst op zijn t-shirt

    “als je me mening wilt weten, moet je ‘t m’n vrouw vragen”

  • Hyperactief A-P

    Die is ook zeer goed Decency. Groetjes v Hyperactief :)

  • Hyperactief A-P

    Wel nog een kleine kanttekening erbij, terwijl wij geen meningen op elkaar afstemden heb ikzelf met Alkien meegemaakt dat er door sommigen gereageerd werd alsof het twee handen op één buik was, of alsof we een ééneiïge aan elkaar gegroeide tweeling waren zonder een individuele mening. Maar goed, ook hier wisten we zelf als geen ander dat het anders was dan anderen over ons schetste. Nu zou ik daar heel gauw mee klaar zijn, daar verantwoording aan jezelf het grootste goed is wat er is, met andere woorden. Als het anders is dan jezelf voorstelt, dan wordt je daar vroeg of laat keihard mee geconfronteerd. Eens zal een ieders geweten spreken, en die gedachte alleen al geeft meer rust en minder wrok en boosheid naar anderen. Investeren in jezelf zijn de waardevaste opties die je maar kunt bedenken, als dat een gevolg is van de credietcrisis dan is het toch nog ergens goed voor, al zullen sommige mensen uiteindelijk eerst de doodlopende weg inslaan. Groetjes v Hyperactief

  • Alie

    Wat is tie leuk , eigelijk prachtig zo'n ding!

  • greet

    hij is echt heel mooi ik zou hem ook wel willen hebben.

    groetjes greet

  • Desiree2

    echt helemaal te gek hoor wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww