Hoeven jullie niet te .........

  • Dikkertje Dap

    Heerlijk die onregelmatige diensten……. Ook deze dame werkt gewoon full time om net als jij aan het einde van de maand de rekeningen te kunnn betalen!!!

  • Annelies

    ik ben vuttern altijd gewerkt

    Thuis en op scholen !

    Een beetje rare vraag vind ik het wel

    Je hebt nl veel verschillende werktijden

    Niet iedereen heeft een baan van 9 tot 5;)

  • Annelies

    En mijn man is gepensioneerd !

    40 jaar gewerkt en nu nog vrijwilligerswerk

    Ik ook trouwens.

    Tevreden gesteld nu ?? ;)

    Ik zag typefout

    Ik ben een vutter zonder n;)

  • charlene

    Nee ik hoef niet te werken heb me leven lang gewerkt en door ziekte in de wao beland.

  • Swartdam

    En !!!!!!

  • Desiree2

    hahahaha kennelijk een erg gevoelig onderwerp

  • decency

    Klopt, het voelt ook verwijtend, alsof je op verkeerd gedrag wordt aangesproken.

    Alsof ik moet verantwoorden naar anderen waarom ik zoveel vrije tijd heb.

    Ik zal het je nog erger vertellen…het contract van manlief was in januari afgelopen en hij heeft besloten een jaar vakantie te nemen. En we eten er geen boterham minder om, we kunnen het prima rooien. Dus doen we het toch ergens wel goed, dat de buitenwereld er anders over denkt…pech, wij voelen ons er prima bij en gaan ons voorbereiden op een volgende fase in ons leven, daar hebben we nu alle tijd voor en dan komt er vanzelf wel weer een lange tijd van hard werken, onregelmatige diensten e.d.

  • Desiree2

    ja klopt zo voelde ik het ook enne………. genieten he van jullie sabbatical ;-)

  • decency

    ja hoor heerlijk! Sommige zouden zich schuldig voelen maar je hebt toch al die jaren dat je gewerkt hebt een potje opgebouwd en waarom zouden we er nu niet eens gebruik van maken om onze plannen te gaan realiseren. Is makkelijker als je thuis bent dan in een werkende situatie met onregelmatige diensten. Daarbij komt dat hij ook een functie had waardoor er ook nog extra veel vrije tijd verloren ging aan werkdingen. Nu gewoon even helemaal niets hoeven, alleen doen waar je zelf zin in hebt en het komt mij wel goed uit zo'n extra hulpje thuis met 3 pubers. En als ik straks geopereerd ben, hoef ik ook nergens aan te denken. Op dit moment draait hij nog wel wat invaldiensten en de rest van de tijd zijn de bezig met onze toekomst.

  • Alie

    Nou ja zeg internet is er ook op kantoor hoor! :-)