alsof......

  • Dikkertje Dap

    Het gaat me niet om het feit dat een super op zondag open is. Het gaat mij erom dat mensen dan plotseling in de rij moeten staan om hun boodschappen te hebben.!!!!!! En dat stuit mij enorm tegen de borst. Als je in deze tijd van welvaren bij de super voor de deur staat te dringen om je boodschappen te doen. BAH…..

  • Desiree2

    ja ik snap je helemaal, dat gevoel heb ik ook wanneer de Bijenkorf of V&D hun dwaze dagen hebben BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH of die graaiende wijven bij een goedkope marktstal bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • Dikkertje Dap

    je zult mij niet zien op dwaze dagen……. wordt er niet goed van!!!! En dan strakkies weer de feestinkopen… goh wat hebben we het slecht met z'n allen…

    En dat bedoel ik dus als de super op zondag open is….. en als ik zeg dat ze staan te draaien om binnen te komen, dan is dat geen leugen!!!!! Rijen dik,

  • Desiree2

    bij mij ook niks geen feestinkopen, ik ben toch niet helemaal van lotje getikt, nee hoor ik ga lekker naar Berlijn met de feestdagen :-) en ga lekker cultureel doen, dat is mijn ding

  • Dikkertje Dap

    wauw Berlijn, dat is een fantastische stad…… Ben er geweest toen mijn broer daar moest werken…..Alweer 10 jaar geleden. Maar het is en blijft mijn favoriete stad. De tweedeling is nog zo goed te zien. Ga je ook naar check point charlie?

  • Desiree2

    jaa ik wil zo veel mogelijk gaan zien en mijn favoriete stad is …. Istanbul where east meets west, en dat is zeker ook heel goed te zien, Istanbul is zeker veel moderner dan Amsterdam

  • José

    Er zijn ook heel veel mensen die doordweeks echt geen tijd hebben om boodschappen te doen en daarom vind ik het wel goed dat juist die mensen ook op zondag hun boodschappen kunnen doen..

    Tja…en de mensen blijven veel geld uitgeven en zelfs als ze het eigenlijk niet hebben…maar dat zijn hun zaken.

    Ik ga mezelf niet in de schulden werken….en ook niet met Sinterklaas en/of kerst.

  • charlene

    Nou ik blijf het bespottelijk vinden winkel 7 dagen per weer open.Je ben de klos als je op zondag moet werken .En ze zijn hier al elke dag tot 2100 uur open.Waarom dan nog zondag .En als me koffie per ongeluk op loop ik naar de buren.heeft niks met het tijdperk te maken.De mensen hebben tijd zat om hun boodschappen door de week te halen desnoods ,s avonds.Van mij mag die op zondag gewoon dicht.Geef die mensen ook recht op een leuk weekend.Het is nou niet een beroep wat echt nodig is om op zondag de winkel te openen.Maar dit is mijn gedachtengang.

  • Desiree2

    je hebt recht op je eigen zienswijze uiteraard maar uit je antwoord blijkt echt dat je nog nooit onregelmatige diensten hebt gewerkt en dus kun je niet weten hoe nodig het voor sommige mensen is om op andere tijden dan “normaal” hun boodschappen te kunnen doen. En mocht de Zondag , heilig zijn voor sommige medewerkers van een supermarkt zal daar misschien wel rekening mee gehouden kunnen worden, zoals kerkbezoek etc maar hier gaan de zaken toch pas in het weekend, lees zondag, omstreeks 12 uur open

  • decency

    Katwijk he? Ligt het zowieso erg gevoellig :)

    LOL