verliefd op een collega

  • Douce

    Chapeau, wat een lieve romantische vrouw ben jij voor je man:)

    Douce*D

  • Tries

    Tja weet je iedereen heeft tekortkomingen denk ik maar ook hele goede eigenschappen, denk dat je dan moet afvragen wat is het wat die man heeft waar je verliefd op bent en is dat wel reeel?

    zijn denk ik dingen die je moet afvragen, daarbij zeker als je gelukkig bent getrouwd en weet waarom je verliefd hebt geworden dat onderwerp vooral bespreken…

    succes Tries

  • serine

    eerst je eigen even afvragen waarom je verliefd word op een ander…

    is er wat mis in je huwelijk? niet spannend genoeg meer?

    of is dat omdat deze man kennelijk toch in een hulpbehoevende rol zit?

    of…nou ja tel zelf maar even de mogenlijkheden verder uit…

    pas als je dat weet weet je wat je moet doen…

    wel vind ik…dat mocht je kiezen voor die ander…vertel het eerst je man voor je wat met die ander doet…

    jullie zijn getrouwd…dat beetje respect…heeft hij minimaal recht op.

  • ger of ank

    Ga even met je beide benen op de grond staan.

    En kies voor je man

  • José

    “Dat vond ik vreemd, niet dat ik wilde dat iets tussen hem en mij zou gebeuren want ik wil trouw zijn aan mijn man”

    Je geeft zelf duidelijk aan dat je trouw wilt blijven aan je man dus het lijkt mij het beste om je collega op de werkvloer te steunen maar niet meer thuis uitnodigen.Dan wordt het gevoel voor jou en en voor hem alleen maar moeilijker en het lost niets op.

    Je kan alleen maar luisteren naar wat hij te vertellen heeft….dan steun je hem al enorm.

    Zo zou ik het aanpakken…

  • charlene

    Als je toch een goed huwleijk hebt en je wordt verliefd op een ander heb je een probleem.Je weet nu wat je hebt en niet wat je krijgt.Je kan best gevoelens voor een collega hebben maar die gaan over je bent getrouwd en dan denk je niet aan een ralaite met je collega zou overspel zijn dan.Ik zou nog ff goed ten rade bij mezelf gaan wat er mis is in je relatie en klopt iets niet.En dan toch kappen met deze verstandhouding .Hij is verdrietig om zijn vriendin en dan moet hij nooit in een andere relatie gaan beginnen hij is over ander nog niet heen.En nu is het leuk op het werk .Maar wat gebeurt er er 24 uur op elkaar slip .Zijn vuile sokken ect wassen kleine iriraties ect.Ik vind het tegenover je man niet eerlijk.Zoek een oplossing of zoek ander werk of ga een geod gesprek met die collega aan.

  • decency

    En toch kan het onbereikbare juist de spanning op doen waaien. Het is net het snoepje wat je wilt hebben maar waar je niet bij kunt komen. De spanning van de vlinders e.d. Ik denk dat niemand een keuze voor je kan maken, dat zal ze toch zelf moeten doen. Misschien dat er toch een sleurtje in haar huwelijk zit, als je echt gelukkig bent, zou een andere man je hoofd niet op hol kunnen brengen.