Mannen zijn gevoeliger dan je (?) denkt

  • Wilhelmina

    http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/1945133/__Mannen_zijn_gevoeliger_dan_we_denken__.html

    Maar dat wisten we natuurlijk al! *D Of niet ?

    Het fraaiste vind ik echter het commentaar van de mannen op dit artikel :D

    Wat vinden jullie daarvan? Leuk om kennis van te nemen of wordt je er wel wat wijzer van ?

  • Carina

    Ik denk dat het wel zo is. Van mannen wordt toch min of meer verwacht (?) dat ze stoer zijn en bovendien zitten ze gewoon anders in elkaar dan vrouwen. Maar mannen kunnen ook heel geëmotioneerd zijn; als die van mij een ontroerende film o.i.d. ziet staan de tranen in zijn ogen en hij geeft ook ruiterlijk toe dat hij weleens moeite heeft om niet te huilen.

  • roeli

    mijn vriend doet zich wat dat betreft niet stoer voor, laatst keken we een of andere film, weet de titel niet meer, en warempel, hij zat te huilen!!! zijn zoon trouwens ook. ik was stomverbaasd……..had zelf geen moeite met die scene. bleek ook nog dat ze die film allebei al 3 keer gezien hadden……..maar ik beleef het wekelijks met mijn vriend, al sinds ik hem ken dat hij zich gemakkelijk uit, hij praat ook over gevoelens, hoe hij zich voelt, vraagt ook hoe ik me voel. belt me elke dag om me goedemorgen te wensen….we wonen niet samen, zegt elke avond als hij bij me is dat hij van me houdt. geeft me vaker een bos witte rozen, al 1 jaar lang en ja, ook de chocolade wordt niet vergeten. ik vind het prettig dat hij zo is, maakt dingen voor mij ook makkelijker om te bespreken. hij vindt dat ook mannen mogen huilen. lief hé?

  • purk

    enige gevoel wat ie heeft, is in zijn eikel

  • Paul

    `de` man bestaat niet. ;-)

  • Paul

    nou, dat kan best gevoelig zijn hoor :D

  • Tries

    Nou Nou Purk……. gelukkig zijn dan weer niet alle mannen zo…

    goed zoeken en je vind een die kan denken met maar ook zonder!

    gr Tries

  • Carina

    Niet zo verbitterd zijn Purk ;)

  • purk

    twas een grapje

  • Carina

    Oké :D