Reportage

  • Swartdam

    Eerlijk gezegd kijk ik niet zoveel tv meestal omdat het mij verveeld .

    Vaak echter wel “ reportage ”

    Zo juist een aflevering gezien van een vrouw uit amerika die in 1984 vrij kwam na zeven jaar lang ontvoerd geweest te zijn .

    Drie jaar achtereen in een kist opgesloten waarin ze nauwelijks kon bewegen . Nu een moeder van eendochter van 20 .

    Bizarre verhalen hoor je steeds vaker ,dit was er een van ,gr Bernadette

  • decency

    Jeps, ik heb het ook gezien, bizar er zijn geen woorden voor. Het (toen nog) meisje deed er alles aan om het leven toch dragelijk te maken toen ze als slaaf behandeld werd. Misschien voor de mensen die het gemist hebben, is het toch nog te zien via internet?

  • purk

    waar heb je dat gezien? welke zender?

  • Desiree2

    ik snap er echt helemaal niks van :? hoe dit kon

  • Annelies

    Ik lees graag de krant

    Wat mij zo ergert dat men niet meer aan de vrouwenhandel in Nederland doet

    Meestal zijn het vrouwen uit Oost Europa en Azie en Afrika

    Ik kijk overigens wel naar de TV

    maar wel heel selectief

    Vaste progamma,s

    Maar mijn voorkeur gaat uit naar de publieke

    Daar nu een maal meer progamma,s zijn die ik leuk vind

  • Swartdam

    Was gistereavons SBS 6 .

    Een toen nog tienermeisje stond te liften ergens in 1977 in Amerika .

    Ze werd meegenomen door een getrouwde man .Zijn vrouw werd het zat dat ze telkens afgeranseld werd ,verkracht en op grove wijze gemolestreerd .Ze gaf haar man toestemming om er een slavin op na te houden .

    Hij heeft deze jonge vrouw totaal gehersenspoeld ,gemarteld met diverse zelfgemaakte apparaten zoals bijv haar lichaam oprekken .

    Na drie jaar ontvoerd geweest te zijn “ mocht ” ze haar familie 24 uur op zoeken mits zij aan hun vertelde dat hij haar verloofde was ,het meisje was inmiddels zo gehersenspoeld dat zij geloofde dat hij iedereen zou vermoorde in haar omgeving .

    Toen ze eenmaal weer bij hem in huis was heeft ze drie jaar lang in een door hem gebouwde kist in de kist van een waterbed doorgebracht .Dat waterbed stond in een caravan en via gaten in de bodem kreeg zij zuurstof .

    Op een gegeven moment moest ze gaan werken wegens geld gebrek en zo wist ze te ontsnappen ….. tja bizarrr gr Bernadette

  • Swartdam

    Ik erger me aan het feit dat mannen over de gehele wereld denken dat vrouwen op wat voor een manier dan ook ondergeschikt zijn .

    Omgekeerd lees je deze verhalen weinig . Een groot taboe een man die door zijn vrouw word geslagen en toch gebeurd het .

    Ook in nederland zijn er “ blijf van mijn lijf ” tehuizen voor mannen .

    De wereld is gewoon harstikke gek …… maar de zon schijnt ,gr B

  • decency

    Het is een soort gelijk geval als Natasja Kamphuus en die griezel Frizzel van een paar maand terug.

    Denk er trouwens ook eens aan dat er vrouwen onder druk worden gezet door hun man, geestelijke mishandeling, dat vindt ook jaren plaats zonder dat de vrouw er wat aan kan of durft te doen. De mannen hebben die vrouwen gewoon in de macht, en de vrouwen denken vaak dat ze financieel afhankelijk zijn van zo'n kerel. dat kun je als buitenstaander bijna niet bevatten.

  • José

    De verschrikkelijste verhalen hoor je tegenwoordig…en inderdaad…hoe kan zoiets gebeuren??

    Soms denk je dan echt van; dat moet toch iemand op zijn gevallen…??

    Nou ja…helaas gebeurt het in deze wereld…

  • Tries

    Heb het ook een stuk gezien rillingen, ongelovelijk zieke mensen heb je toch

    Tries