hoe denk jij er over ?

  • Paul

    Dit is wel lekker makkelijk…….

    http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/1901549/__Het_leven_is__fucking__kort__.html

  • Tries

    Tja haar manier van denken om zich zelf misschien goed te praten????

    inderdaad lekker makkelijk te zeggen madonna ziet er goed uit maar is ze gelukkig? geen idee zal me ook een biet zijn, tis kijken naar je zelf en niet naar andere…. het leven ja is kort en kan je nog korter maken door niet goed voor je zelf te zorgen, goede voeding enz enz enz enz enz……………………

    gr Tries

  • anna.m

    Inderdaad lekker makkeljk ,en voor mij niets nieuws !

  • serine

    iemand die geen geld heeft…zegt ook dat geld niet gelukkig maakt..;)

  • Alie

    3 relaties en 60 jaar is veel, en ze mocht vroeger dus geen BH van haar ouders, en ze mocht geen dure kleding,

    en ze heeft geen zin haar best te doen er goed uit te zien, ik ben over 7 jaar 60, ben blij dat ik niet zo denk over het leven

    1 relatie, leuke kleding vind ik fijn, een sigaretje moet kunnen, we eten gezond en ja ik lach ,ben gelukkig en eet ook af en toe een gebakje! Fijn weekeind allemaal.

  • Carina

    En die plastic modepoppen zoals Paris Hilton en Victoria Beckham? Die leven alleen voor de buitenwereld, zo gekunsteld en zo gemaakt: hoe kom ik het beste op de foto…….. brrrrrrrrrrrrr!

  • Swartdam

    Niet ……

  • José

    Eén keer blazen en ze liggen om.Maar euh…niks van andere aan trekken en doen waar je zin in hebt!!

  • serine

    :D:D

  • Hanneke

    heb niet het hele verhaal gelezen, te laat en te moe.

    maar wel dit

    ben het wel met haar eens. maar als je echt te dik bent moet je er toch wat aan doen. TE dik schijnt niet gezond te zijn.

    wat de mode betreft vind ik ook laat je niet opjutten. trek aan wat jezelf leuk vind al is tig jaar oud, als jij je er maar lekker in voelt.toch ? dan staat het ook leuk.

    je bent wat je uitstraalt en daar hoef je niet modieus voor te zijn. (denk ik)