Enthousiaste meiden gezocht voor nieuw jongeren/studenten koor/zinggroep! :)

  • maaike

    Hallo!

    Het is misschien een onmogelijk idee en/of opgave, maar ik dacht: laten we het eens proberen! :D

    Ik ben student, 22 jaar, heb een tijd in utrecht gewoond en gestudeerd en ga na de zomer in breda wonen. Het heeft me altijd leuk geleken om (gezellig) te zingen in een groep, maar het viel me op dat bij vrijwel de meeste“koren”, de leeftijd over het algemeen wat hoger lag..:S In ieder geval hoger dan de leeftijd van een gemiddelde student en/of jongere! Het lijkt mij daarom een erg leuk idee (en uitdaging) om zoveel mogelijk studenten/jongeren bij elkaar te krijgen die het leuk vinden om te zingen in een groep en van muziek houden!

    Het uitgangspunt is absoluut niet christelijk ofzo, maar gezelligheid! Een koor klinkt misschien suf, maar laten we het dan een groep noemen die het leuk vindt om te zingen :D

    Er hebben zich inmiddels al een aantal enthousiastelingen gemeld, maar het kan natuurlijk altijd meer! :D Dus twijfel niet en laat wat van je horen!!

  • Alie

    Weet je eens vind je dit leukjij dus nu al, (zingen in een koor ) voor ouderen meestal, je hebt gewoon een wat oude smaak!

    Ik moest er vroeger namelijk niet aan denken toen ik 22 jaar was,

    daarom is de gemiddelde leeftijd van een koor wat hoger!

    Vraag je medestudenten maar eens!!!

  • Carina

    Misschien kun je een oproep plaatsen in een studentenblad?