Nieuw hier!

  • Aagje73

    Hallo,

    Ik ben nieuw hier op het prikbord, ik kom eens kijken of het gezellig is hier!

  • Moira

    Welkom aagje !

    Ik ben Moira, 36 jaar, woon sinds kort samen met een vriendin in een groot huis in het westen des lands, heb 5 poezels en heb sinds een week een klein teckeltje. Daarnaast heeft mijn huisgenote nog een hondje en een valkparkiet.

    Ik werk 3 dagen per week als onderzoeksverpleegkundige, daarnaast doe ik af en toe een dienstje via t uitzendburo.

    Groet, Moira

  • decency

    Hoi Aagje, gezellig dat je erbij komt!

    Ik ben Nancy, 38 jaar, getrouwd, 3 kids (17m/14j/14j) en een hond dus een drukke bedoeling hier in huis en ik heb daarnaast geregeld tijd om hier en daar een vorkje mee te prikken op de prikborden. Ik heb helaas nog steeds geen werk maar dat komt omdat de schouders niet mee willen werken. Ik hoop zeer binnenkort op de juiste oplossing voor het probleem (borstverkleining, sta in de wachtrij voor een afspraak bij de plastich chirug) en dan hoop ik dat ik zo ver zal herstellen dat ik in elk geval weer een paar ochtenden buiten de deur kan werken, want de muren komen nu zo onderhand wel op mij af (na 3 jaar thuishangen)

  • Aagje73

    Hoi,

    Ik ben 35, getrouwd en moeder van 2 meiden van 5 en 7!

    Ik ben fulltime house-manager maar ik zit eraan te denken om een baantje te zoeken voor onder schooltijd. Ik heb al een beetje gekeken maar dat valt niet mee heb ik gemerkt…… Verder heb ik een caviastalletje met zo ong. 20 caviaatjes waar ook veel tijd in gaat zitten.

    Groetjes!

  • greet

    ik ben greet 50 jaar en fulltime huisvrouw.

    heb 2 honden 3 katten en 20 koikarpers dus druk genoeg hier.

    welkom.

    groetjes greet

  • Desiree2

    welkom Aagje

  • Babette1975

    Welkom zou ik zeggen.

    Zelf reageer ik niet zo heel vaak maar lees wel regelmatig hier.