lezen?

  • roeli

    heb niet veel gelezen de laatste maanden, ik bedoel boeken.

    laatst ergens een boek van, goh weet ik toch de naam niet meer…….arnon grunberg of zo iets, die van die telefoonboeken op tv, die krullebol met die bril. nou in elk geval, het boek heet tirza en gaat over de verhouding vader/docher. hij wil haar dusdanig beschermen dat hij constant haar gangen nagaat, haar vriendjes afkeurt enz. zijn vrouw is weggelopen, ze zijn nooit gescheiden en ze komt opeens terug. heeft geen echte band met de dochter en zegt dat de vader verliefd is op de dochter. opeens gaat dochter met vriendje/marokkaan naar afrika op vakantie. hij erachter aan…….blijkt dat aan het einde van het boek gewoon een alibi te zijn. hij heeft de 2 in nederland vermoord en begraven……….komt hij thuis en de politie wacht hem op. het boek leest wel gemakkelijk. ik dacht die man is zo saai qua uiterlijk, als hij ook zo schrijft………….verrassend einde dus.

    hebben jullie nog interessante titels voor de komende maanden?

  • Alie

    Genoeg, waar houd je van,

  • Frans Rutten

    Zo, dat is dat. Die hoef ik dus nu niet meer te lezen :(

    Mag ik je een tip geven: geef alsjeblieft nooit meer de ontknoping van boek of film zomaar in het openbaar. Is niet zo leuk voor een potentiële lezer en zeker al niet voor de schrijver.

  • Hetty

    Hee, joh…ik wil dat boek nog lezen en jij vertelt het plot…

  • Moira

    Ja een mooi en aangrijpend boek: Op de stoel van God van Paul Brand !

    Verder ook niet veel gelezen de laatste tijd, ben een mooi weer lezer, maar de zomer was herfstachtig dus niet veel boeken verslonden dit jaar.

    Groet, Moira

  • decency

    Oh ik heb hier nog een boek liggen maar ik heb de rust er niet voor om erin te beginnen. Het is het boek van Thea Moear / godmother in panama (geloof ik)

    Soms heb ik van die buien dan lees ik veel en soms kom er ik er gewoon niet aan te pas.

  • greet

    ik heb gelezen de mephisto club van tess gerittsen.

    echte mannen eten geen kaas.

    mooi boek van een meisje dat slachtoffer word van een loverboy.

    nu ben ik aan hat lezen knielen op een bed violen van jan siebelink.

    ook blauw water van simone van der vlught een superboek.

    groetjes greet

  • Marjorie

    Wat anderen ook zeggen: waarom verklap je de clou?

    Ik ben net begonnen aan Poelie de verschrikkelijke van Frans Pointl.

  • Beheerder

    Nog een stapeltje boeken om te lezen maar ik kom er niet aan toe :-(

  • Jojo

    Echte mannen eten geen kaas, gaat over een loverboy die een meisje helemaal in z`n macht heeft.