de groetjes en tot snel!!!!!

  • Dikkertje Dap

    Het is zover. Vakantie!!!!!!! Zucht….. en ik weet het, het wordt slecht weer. Jammer dan. Geen wekker, geen verplichtingen, geen werk, geen gezeur, geen files. Alleen maar doen waar ik zin in heb. En het meest fijne van deze gedachte is, iedereen is nagenoeg al geweest en ik mag nog.!!!!!!!

    Mijn werktenue (oftewel uniform) diep in de kast opgeborgen, hoef ik daar ook niet tegenaan te kijken. Het huis aan kant. Laat Valkenburg maar komen. Ben klaar voor het relaxen in thermen 2000, het shoppen in Maastricht, Aken bezoeken. En most off all, lekker samen zijn met mijn vriend……..

    Oh ja Dees, over dieeten ga ik nadenken als ik terug kom (lol)…… Zal er dan ook vreselijk aan toe zijn.

    Liefs Moos

  • Desiree2

    Moos ik wens je een hele fijne vakantie en laat alles ff lekker gaan he. en kom veilig en gezond weer terug

  • decency

    Ook vanuit hier een fijne vakantie, geniet er maar van!

  • Annelies

    Fijne vakantie

  • Beheerder

    Hoi Moos,

    Een hele fijne en gezellige tijd hier bij ons in het zuiden. Geniet er van

    Groetjes Linda

  • Paul

    Veel plezier !!!

  • serine

    ik stond vanavond flink in de file op de a 1…cremig ik was echt laat thuis zeg…

    in iedergeval wens ik jou een file loze rustige vakantie toe :)

  • roeli

    ook van mij uit het zuiden - 5 kilometertjes van valkenburg - een leuke vakantie gewenst. ik heb deze week ook weer eens vrij………………..mijn verlofuren opmaken, lukt niet echt haha. misschien loop ik morgen of overmorgen in valkenburg wel langs je……grappig zou dat zijn.

    zit je in een leuk hotel? misschien logeer je wel in het hotel waar ik werk? al ligt dat niet in valkenburg maar een kilometer of 2-3 erachter. of ervoor……ligt eraan van welke kant je komt. en als je dan toch hier bent kun je ook een dagje aken doen. of luik of hasselt………….en als je graag wandelt kun je www.wandelgidszuidlimburg.com een keuze maken uit 237 wandelingen in de regio.