dieet

  • Desiree2

    wie van jullie heeft er ooit een proteine dieet gedaan?

  • jopie

    Ik,in een ver verleden maar 3 weken vol gehouden, een kennisje is er 25 kilo mee afgevallen

  • Annelies

    ik volg het dieet van een dietiste

    Dat zijn vakmesen

    En daar heb ik meer vertrouwen in

    Ik doe het vanuit gezondheid, niet voor het mooie !;)

  • Desiree2

    wat is het verschil annelies?

  • Annelies

    Het is een dieet met mager vlees, veel vis en alles mager

    als je eens wilt snoepen, keuzes maken

    of het een of het ander

    Maar desiree ik heb er ook best moeilijk mee hoor

    Zondig zo af en toe

    Maar ik heb 10 sessies gehad met een map vol informatie

    Moest ook afvallen vanwege bloeddruk !

  • Desiree2

    Annelies zou je mij het dieet kunnen scannen ???? ook ik MOET!!!!!!! en ik ben op zoek naar het juiste

  • Annelies

    Dat is lastig Desiree is een hele map

    Ik zat ook in een groep van 10 om elkaar te stimuleren

    Dat is zoveel werk

    Vraag aan je huisarts of je doorgestuurd kan worden , naar een dietiste

  • Desiree2

    voorlopig ben ik bezig met het dieet van desiree, maar wanneer het niet verder gaat zal ik inderdaad maar om een verwijzing vragen

  • Alie

    ik heb wel een goed dieet, val je echt vanaf,

    maar vergeet niet dat je na de overgang erg slecht afvalt,

    gewoon een calorieboekje kopen, en kijken wat je lekker vind als ontbijt, 200 cal middageten 300 cal avond 400 cal en 100 cal voor tussen door,

    dat mag ook 1 wijn zijn en dat is 60 cal + een stuk ontbijtkoek samen 100, appels mogen er 2 per dag gegeten worden dit is een 1100 cal dieet,

    Water onbeperkt, je melk of zuivel moet je van die calorien doen! of je doet www.tipsbijafvallen.nl/sonjabakker.htm

  • Desiree2

    prettig idee dat ik na mijn overgang slecht zal afvallen :-( , dat wist ik niet, waar kan ik hier meer over lezen alie?

    op dit moment ben ik bezig met alleen groenten, mager vlees/vis, fruit en wat zuivel en dan eet ik elke 2 uur een beetje, drink thee en caf.vrije koffie en water. als dit niet lukt ben ik wel een hopeloos geval.