wat vliegt de tijd.......

  • Dikkertje Dap

    Vandaag alweer 1 augustus. Ik hoorde dat in het Noorden de vakantie er al bijna weer op zit??????

    Als je zelf in de zomer doorwerkt gaat de vakantieperiode toch wel snel aan je voorbij moet ik zeggen. Oke, ik mag nog in september, maar ik realiseerde me vandaag gewoon dat de tijd snel gaat. Zucht……..

  • Desiree2

    hihi kijk maar uit, je bent 60 voor dat je het in de gaten hebt ;-) dus wat je NU kunt doen moet je ook nu maar doen anders is het TE LAAT :-(

  • Danjel

    Klopt de lagere scholen beginnen hier 11 augustus weer, de middelbare op 18 augustus.

  • decency

    Klopt, de kinderen hebben officieel nog 1 week en dan gaan ze weer beginnen….. tenzij ze op het vervolg onderwijs zitten, dan smokkelen ze er nog een weekje bij. Maar 1 aug, dat betekend dat we binnenkort alweer de pepernoten in de winkels hebben liggen en de kerstspullen en dan is dit jaar ook zo weer om.

  • Dikkertje Dap

    Dat bedoel ik dus, de tijd gaat zo snel. Ik moet/mag zelf nog met vakantie en elders is het alweer over!!!!!! En idd, voor je het weet liggen de kerstballen alweer te lonken. Of tewel, ik zit nog midden in zomer omdat mijn vakantie nog moet komen en in andere delen van het land is het alweer over, die gaan weer werken aan de herfstvakantie!!!!

  • Paul

    ik denk nog lang niet aan kerst, eerst komt sinterklaas nog. :D

  • Dikkertje Dap

    pffff gelukkig Paul. das een pak van mijn hart lol…..

  • Carina

    De tijd gaat inderdaad véél te snel, het glipt tussen je vingers door…

  • anna.m

    Ik word er weemoedig van! en wat zal ik de zomer straks missen ,de lange dagen het buiten zitten tot 12 uur s nachts ,de vleermuizen de luchten ,sterren ,de reuk van gemaaid gras etc .brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Klaas en die ander met die muts en baard mogen voor mij nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang weg blijven.

  • decency

    Ik moet je zeggen dat ik ook niet vrolijk word van de lange donkere dagen. Als er veel bewolkte dagen achter elkaar zijn, word ik altijd een beetje depri. Zodra er dan een zonnetje schijnt kan ik net zo lekker even genieten van die straaltjes en dan is het net of m'n batterij weer opgeladen is. Alhoewel ik de winter met sneeuw ook wel erg mooi vind en de herfst periode met z'n gekleurd blaadjes. Nee laten we nog maar even wachten met sinterklaas en kerst, de spullen liggen toch al achterlijk vroeg in de winkels.