We hebben een logé

  • Swartdam

    'Je zou toch vanmorgen in alle vroegte naar het vliegveld in Rotterdam gaan om te vertrekken of te arriveren voor een welverdiende vakantie .

    Of je zou als buitenlander voor het eerst Nederland willen bezoeken …Kan natuurlijk ook nog .

    Je land op het kleine gezellige vliegveld van Rotterdam /zestienhoven . Je hebt als buitenlander al veel gelezen over de tolerantie van het nederlandse volkje .

    De eerste blijk die je dan staat te wachten is dit :

    http://www.nu.nl/news/1679311/15/Transport_Karadzic_vol_schijnbewegingen.html

    Dat in ieder geval het recht zijn beloop mogen hebben , groetjes Bernadette

  • decency

    Die kerel moet toch wel zelf opdraaien voor al die kosten he? Nee hoor, het is te hopen dat hij de straf krijgt die hij verdiend. Ben blij dat ik daar niet over hoef te oordelen.

  • Dikkertje Dap

    Reken maar dat die kerel op kosten van de staat zit!!!!! Het hier naartoe halen, de advocatuur (waar ie overigens geen gebruik van wil maken), het extra beveiligde vervoer. Mwaaaah, dat betaalt ie niet zelf hoor.

  • Annelies

    Als je al die misdaden hoort, wat voor straf past daar bij

    Wat oorlog doet met mensen

    deze man is zelfs arts( pshygiater) die de eed van Hippocrates afleggen

    Dan moet je wel gestoord zijn, als je een volk wil laten afslachten

    In dit geval de Bosnische moslims

    Mijn vriendin komt uit Sarajewo

    Gevlucht naar Nederland

    Alles kwijt( ook familie)

    Zou wel terug willen , maar haar huis afgepakt, door de vijand

    en ze zou daar weer helemaal op nieuw moeten beginnen

    en haar kinderen gedijen goed in Nederland

    Dit is maar 1 voorbeeld waar deze Schurk schuld aan heeft

    En dan al dat andere leed

    Vreselijk

  • Nel

    En dan is die nog bang voor eigen veiligheid…toen dat zij gingen mij haren recht over eind staan

  • Annelies

    Precies

  • Dikkertje Dap

    Dat soort mensen moeten verbannnen worden naar een strafkamp, heel groot elektrisch hek eromheen! Maar zo werkt het dus niet, dus we zullen dit proces in spanning afwachten, zeker voor de nabestaanden.

  • decency

    Dat onrecht heeft hij de mensen aan gedaan, ik zag toevallig weer die beelden van die uitgehongerde en uitgemergelde mannen achter het hek, alsof ik die beelden gister nog had gezien lagen ze nog op m'n netvlies.

  • Dikkertje Dap

    en weet je wat het ergste is; dat soort dingen gebeurt nog steeds!!!

  • decency

    jeps, daarom is het goed dat deze kerel goed gestraft gaat worden, als voorbeeld voor wie zich nog aan dit soort dingen vergrijpt.