Leeftijd ......

  • Marjorie

    Gefeliciteerd Paul!

  • Tries

    deze week is een ruim begrip dus paul al vast van harte!!! hoewel ik er niet zo van hou mensen van de te voren te feliciteren moest ik het van de week ook

    gr Tries

  • inba

    Paul, een fijne verjaardag en je weet het: trouw niet voor je 40 bent :D:D:D

  • decency

    Dat zei m'n mannetje ook altijd….. en één dag na z'n 40e verjaardag stapte we in het huwelijkbootje :)

  • Paul

    dank jullie wel allemaal ! x

    tis vandaag. :-)

  • decency

    wauw…… en waar blijft ons stukkie taart??? Krijg je van mij 3 verjaardagszoenen.

    Ik wens je een hele fijne verjaardag en die 4 went vanzelf wel hoor.

    En Paul, geloof me, je ziet er nog uit als 39!

    whoehahahahahahahaha

  • Nina2

    Ah, vandaag.

    Voor jou dan….

    http://nl.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q

    Gr,Nina

  • Emru

    Paul weet niet wanneer de grote dag is/was ,maar ik wil je wel feliciteren te vroeg of te laat wat maakt het uit, er wordt door je harem :) goed aan je gedacht, dus vanaf mijn vakantieadres GEFELICITEERD!!!!!!!!!

  • decency

    Emru je bent precies op tijd, Paul wilde het gister nog geheim houden maar heeft vandaag bekend gemaakt dat vandaag de grote dag is!

  • inba

    Maar drie verjaarszoenen? Van mij krijg je vier verjaarsknuffels :D:D

    Zie je Paul dat, waar je nu zo tegen hebt opgezien eigenlijk heel erg is meegevallen? ;)

    Geen man overboord, de koeien blijven gewoon melk geven, kortom er is niets veranderd. Dus al is dat 3tje een 4(tje) is geworden, alles draait gewoon door. ;)

    Alleen… sja, ik kan het niet laten :D:D:D